Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз із боковим навантаженням та поворотним відвалом
Очікувана вартість
3 058 000,00 UAH
UA-2020-09-25-000056-a 5edc441cc62e4b17801e9d83da4677c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марківська селищна рада Марківського району Луганської області Дзюба Ігор Анатолійович

+380952290254 mar_possovet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04335559
Місцезнаходження: 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, буд. 18
Контактна особа: Марківська селищна рада Марківського району Луганської області Дзюба Ігор Анатолійович
+380952290254
mar_possovet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 06:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:15
Очікувана вартість: 3 058 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Сміттєвоз із боковим навантаженням та поворотним відвалом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92400, Україна, Луганська область, Марківка, вул. Центральна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 08:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 06:26
ТД.doc
25 вересня 2020 06:26
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-03-000062 ● c656cb20a29040ecae3d6d723be97d5c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2021 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2021 525
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2021 № 525

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-09-25-000056-а 25.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-12-13 20:30:01

Уточнення щодо моніторингу

Згідно ч.1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії, а відтак повідомляємо, що закупівля була проведена в 2020 року, а договір діяв до 31.12.2020 року. Відтак, проведення моніторингу здійснюється поза межами норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, просимо надати додаткове пояснення щодо підстав здійснення моніторингу та оприлюднення висновку за його результатами поза строком визначеним ч.1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ТРАК" 3 057 600,00
UAH з ПДВ
3 057 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" 3 057 999,00
UAH з ПДВ
3 057 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:04
Ст. 17.pdf
20 жовтня 2020 11:04
Dovidka_20277810180710589103.pdf
20 жовтня 2020 11:04
Dovidka_20277810180710589103.pdf.p7s
08 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:15
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ТРАК"

ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ТРАК"
#41030210
Переможець 3 057 600,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 08:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ТРАК"
#41030210
3 057 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 10:13
756.PDF укладений
02 листопада 2020 10:12