Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
189 351,00 UAH
UA-2020-09-24-014565-a 8bb9eab50bd54c9a8b428316d563580c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Панасівна Кравець

+380984937584 nvk-dal15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІ СТУПЕНІВ-АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ №15" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23370366
Місцезнаходження: 51900, Україна , Дніпропетровська обл., М.КАМ'ЯНСЬКЕ, вул. 40 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, 10
Контактна особа: Наталія Панасівна Кравець
+380984937584
nvk-dal15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 19:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:59
Очікувана вартість: 189 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 946,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Учнівський ноутбук, інтерактивний комплекс з короткофокусним проектором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янсье, вулиця 40 років Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на адресу Замовника, на підставі наданого оригіналу рахунку та підписаної обома сторонами накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 19:08
Оголошення 3023 КомпТех!!!.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 25 вересня 2020 11:44
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:29
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так нам потрібна поставка товару , а також монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-014565-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 28 вересня 2020 20:55
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 Ви вказуєте наступне:
"Учасник повинен надати в електронному (сканованому в PDF форматі) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи:
- авторизаційний лист (чи авторизаційні листи) від виробника / або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro”"
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить нормам чинного законодавства України.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Таким чином, вимагаємо видалення вказаної дискримінаційної вимоги та забезпечення можливості взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних добросовісних учасників.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не звужуйте коло учасників. В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2020 09:40
Шановний Учаснику! Тендерна документація зформована з врахуванням вимог чинного законодавства,в тому числі і з вимогами по проведенню спрощених закупівель через систему Prosorro/
Пункт ,який Ви можете оскаржуєте ,гарантує ,що переможець виконає свої зобов язання перед нами , на що ми , як Замовник маємо право.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРУТЬКО ВАЛЕНТИНА КОСТЯНТИНІВНА" 189 351,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 188 329,13
UAH з ПДВ
180 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:02
цінова.pdf
01 жовтня 2020 16:02
уставні.pdf
01 жовтня 2020 16:02
тех.частина.pdf
01 жовтня 2020 16:02
проектор.pdf
01 жовтня 2020 16:02
проектор инструкция.pdf
01 жовтня 2020 16:02
ноут,дошка.pdf
01 жовтня 2020 16:02
кваліфікація.pdf
01 жовтня 2020 16:02
інструкції.pdf
01 жовтня 2020 16:02
додатки.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:23
Установчі документи.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Уповноважена особа.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Технічні вимоги згода.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Таблиця відповідності.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Лист-згода відхилення.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Згода на обробку ПД.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Документи якості.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Довідка стаття 17.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Довідка ліцензування.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Довідка довкілля.pdf
02 жовтня 2020 17:23
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРУТЬКО ВАЛЕНТИНА КОСТЯНТИНІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРУТЬКО ВАЛЕНТИНА КОСТЯНТИНІВНА"
#1734704683
Переможець 178 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 09:57

Документи

06 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:24
06.10.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРУТЬКО ВАЛЕНТИНА КОСТЯНТИНІВНА"
#1734704683
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:24
06.10.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 10:54
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 15:16
Untitled.FR11.pdf укладений
12 жовтня 2020 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 178 000,00
UAH