Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні мототранспортні засоби (Пожежні автомобілі для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт)
Heavy trucks (Fire trucks for firefighting and rescue operations)
Очікувана вартість
18 840 000,00 UAH
UA-2020-09-24-014212-a e3f65962aa514d0aa6724334a1a30c4b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрелецька Рита Олександрівна

mtz1@pushcha.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська область обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Контактна особа: Стрелецька Рита Олександрівна
mtz1@pushcha.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE SPECIALIZED ENTERPRISE "PUSHCHA NORTH"
National ID: 40247540
Contact point: Streletska Rita Oleksandrivna
mtz1@pushcha.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 11:13
Очікувана вартість: 18 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 565200 UAH
Publication date: 24 вересня 2020 17:56
Enquiries until: 16 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 18 840 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 94 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. У разі, якщо до складу тендерної пропозиції Учасника входитимуть документи, які за своїм походженням були складені іншою, ніж українська мова, вони обов’язково мають супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову. Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (у формі електронного документу). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)і; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/ в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tenders should be drawn up: Tender proposals are drawn up and submitted by the Bidder to the Customer in Ukrainian. All documents related to the tender offer are drawn up in Ukrainian. If the Bidder's tender proposal includes documents that were originally written in a language other than Ukrainian, they must be accompanied by an authentic translation into Ukrainian. Information on the conditions for providing security for tender offers: The Customer is required to provide the Bidder with a tender offer in the form of a bank guarantee (in the form of an electronic document). The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and provision of the tender offer / offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) and; 3) withdrawal of the tender offer / offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender / in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer / offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner of the procurement procedure to provide documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of this Law within the period specified in part six of Article 17 of this Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.validity period of securing the tender offer - not less than 90 calendar days from the date of opening of the tender offer, including the day of opening of the tender offer
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Пожежні автомобілі для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт, відповідний код 34144212-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Леніна, 148
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Fire trucks for firefighting and rescue operations, corresponding code 34144212-7
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець, керуючись вимогами абзацу другим пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», здійснює попередню оплату Продавцю до 100% вартості продукції, на термін до шести місяців. Керуючись вимогами абзацу першого пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Покупцем коштів Продавцю на небюджетний рахунок відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби, на підставі рахунку фактури, в установленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі визначені цим договором. Аванс 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:58
ДОГОВІР пожежні авто.docx
24 вересня 2020 17:57
ТД пожежні авто.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000129 ● fa66cb6dbd1846599229ee7f23053929
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-09-24-014212-a 24.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-01 19:47:02

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (пожежні автомобілі для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт) (код ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-24-014212-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо наступного питання:
Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «ЕГРІТЕК»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 12:16:31

Відповідь на запит

продовжено строки підписання договору відповідно до ч.6 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі" з причин вказаних у протоколі

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-16 18:29:29

Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-24-014212-a

Відповідно до наказу від 19.11.2020 № 325 Держаудитслужби України був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю проведених ДСП «Північна Пуща» (далі - Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-24-014212-a). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 11.12.2020 року (далі - Висновок).
Відповідно до Висновку, за результатами моніторингу встановлено порушення абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Поряд з цим Держаудитслужба України зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень ГКУ та ЦКУ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовник категорично не погоджується з висновками Держаудитслужби України, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку.
Технічні характеристики запропонованого учасником ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» товару, а саме Автоцистерна пожежна АЦ-8-60 (63022)-539М повністю відповідають технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником в тендерній документації. Наданий в складі тендерної пропозиції документ від 23.10.20 б/н «Детальний опис предмету закупівлі» містить технічну помилку (описку), а саме на окремих сторінках зазначено «АЦ-8-50», а не «АЦ-8-60», яка жодним чином не впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, оскільки в «Детальному описі предмету закупівлі» наведено характеристики саме автоцистерни пожежної АЦ-8-60 (63022)-539М.
У технічних вимогах в розділі Протипожежний насос зазначені характеристики насосу пожежного, а саме номінальна подача, не менше, л/хв - 3000, тобто 3000 л/хв ÷ 60 с = 50 літрів в секунду (л/с), таким чином замовником була встановлена вимога щодо номінальної подачі насосу не менше 50 л/с.
ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» у пропозиції запропонував Протипожежний насос ПН-60БА, який забезпечує номінальну подачу від цистерни, не менше ніж, л/хв.- 3600 (60л/с), саме показник 60л/с – є визначальним параметром характеристик насосу пожежного та автоцистерни пожежної в її назві.
Додатково Замовником вимагалася копія протоколу випробувань насосу пожежного, при цьому ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» у складі тендерної пропозиції було надано копію протоколу випробувань виданого акредитованою лабораторією, яким підтверджені параметри насосу пожежного, а саме номінальну подачу від цистерни, не менше ніж, л/хв.- 3600 (60л/с). Вказані параметри насосу значно покращують технічні, експлуатаційні характеристики автоцистерни пожежної.
Крім того замовником не було встановлено жодних вимог щодо маркування або назви виробу. В своїй ціновій пропозиції та всіх інших документах, крім назви в технічному описі та кресленнях, ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» було запропоновано автоцистерну пожежну з маркуванням АЦ-8-60 (63022)-539М.
Згідно діючої нормативно-технічної документації назва автоцистерни пожежної містить в собі наступну інформацію:
1. АЦ – автоцистерна пожежна;
2. 8 – об’єм цистерни для води
3. 60 – номінальна подача насосу;
4. (63022) – базова модель шасі;
5. 539М – індекс моделі заводу-виробника.
Таким чином ТОВ «ТД «ЕГРІТЕК» згідно комерційної пропозиції, детального технічного опису пожежного насосу, протоколу випробувань на насос пожежний (що є складовою частиною технічного опису) запропоновано саме автоцистерну пожежну АЦ-8-60 (63022)-539М.
Крім того, інформуємо, що тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, до яких в т.ч. відносяться технічні помилки (описки).
Даним інформуємо, що замовник не згодний з інформацією, викладеною у висновку, так як згідно розділу 5 п.2 тендерної документації щодо роз'яснення формальних (несуттєвих) помилок, зроблена учасником процедури закупівлі, технічна помилка, жодним чином не впливає на зміст документу і ціну тендерної пропозиції.
Враховуючи все вищевикладене Замовник просить скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі, проведеного Держаудитслужбою України, опублікований в системі електронних закупівель 11 грудня 2020 року, визнати процедуру закупівлі UA-2020-09-24-014212-a) такою, що проведена у відповідності до Закону.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 жовтня 2020
UA-2020-09-24-014212-ae3f65962aa514d0aa6724334a1a30c4b
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна, Київська область обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 14:46
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:44
Документи переможця.pdf
26 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:32
Технічний опис.pdf
26 жовтня 2020 14:32
Технічна частина.pdf
26 жовтня 2020 14:32
БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" 18 820 000,00
UAH з ПДВ
18 724 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" 18 760 000,00
UAH з ПДВ
18 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 14:46
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:44
Документи переможця.pdf
26 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:32
Технічний опис.pdf
26 жовтня 2020 14:32
Технічна частина.pdf
26 жовтня 2020 14:32
БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК""

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК""
#41072621
Переможець 18 724 800,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК""
#41072621
18 724 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 10:25
ДУ2 ЕГРІТЕК пожмашини.pdf укладений
10 червня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 14:47
додаткова пож.автомобілі Егрітек.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:37
протокол продовження строків підписання договору пож. авто.pdf укладений
02 грудня 2020 14:34
Договір Егрітек пож.авто!.pdf укладений
02 грудня 2020 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та уточнення пунктів договору
Номер договору про закупівлю: 77/15-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 18 724 799,99
UAH (в тому числі ПДВ 3 120 800,00 UAH)
Причини розірвання договору: в зв"язку з відсутністю бюджетного фінансування