Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт санвузлів Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-24-013623-a 34d05b1d6b3d4e6a9f2e02fcc132c79c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 13:13
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Мова підготовки пропозиції: українська.
Визначено за окремою будівлею згідно з термінологією державних будівельних норм та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Джерела фінансування: Місцевий бюджет, загальний фонд, додаткові кошти, рішення сесії ЮМР від 17.09.2020 №2001.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт санвузлів Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, Южноукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, б-р. Шкільний, 3, 55001
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, робіт в розмірі до 50 % суми виділених бюджетних призначень(*) після вступу в дію договору на підставі рахунку та постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 та наказу Управління освіти Южноукраїнської міської ради від 10.02.2020 №91 «Про затвердження положення про здійснення попередньої оплати за бюджетні кошти протягом поточного року». Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату наданих послуг з ремонту (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акту; або поетапної оплати Замовником виконаних послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Код ДК не відповідає роботам
Дата подання: 30 вересня 2020 14:28
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:31
Яке відношення код ДК 021:2015: 45330000-9 має до робіт, викладених у дефектному акті?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 р. Поточний ремонт будівель, споруд є послугою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», але має деякі особливості при його визначенні.
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. При цьому додатково необхідно зазначати код класифікатора ДК 021:2015 (лист Мінекономіки від 07.12.2017 №3302-06/3816-06).
Відповідно дефектному акті на виконання поточного ремонту санвузлів Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 передбачено наступний обсяг робіт:
демонтаж труб, розбирання та прокладання трубопроводів, використання сантехнічних матеріалів: труб, кранів, відводів та інших елементів запірної арматури (номенклатурна позиція - 45332200-5 Водопровідні роботи);
демонтаж та монтаж сантехнічного обладнання: унітазів, раковин, змішувачів, шлангів (номенклатурна позиція -45332400-7 Встановлення санітарно-технічного обладнання)
демонтаж труб опалення та прокладання водогазопровідних трубопроводів опалення, встановлення опалювальних приладів та комплектуючих до них (номенклатурна позиція - 45331100-7 Встановлення систем центрального опалення).
Крім того, передбачені оздоблювальні роботи в санвузлах після проведення комплексу вищезазначених робіт ( фарбування, шпаклювання, заміна елементів оздоблення санітарних вузлів освітнього закладу.
Враховуючи значний комплекс робіт, пов’язаних з виконанням сантехнічних та водопровідних робіт у санітарних вузлах до предмету закупівлі, зазначеного у оголошенні UA-2020-09-24-013623-a застосовано ДК 021 2015 45330000-9 .

Голова ТК, заступник начальника –начальник відділу О.БОЛОТІНА

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-24-013623-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГРИШКО ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3062511204
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:45
Що до відхилення пропозиції
У зв'язку з тим, що ми випадково завантажили не той файл про технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівель від 08.10.2020 року №37, просимо дати можливість замінити його на відповідний так як він не впливає на ціну та обсяги робіт при підписанні договору і його виконання. Кошторисна документация відповідає 100% технічним, якісним, та кількісним характеристикам предмета закупівель Замовника. При підписанні договору Замовник підкладає свій екземпляр дефектного акта зі своїм підписом. Так саме, просимо замінити Тендерну пропозицію виправивши помилку. Рішення за Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 14:44
Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради ім. Б.Грінченка, розглянувши зміст Вашої вимоги повідомляє наступне.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути розміщена в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим за два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції учасника. Це повідомлення стосується лише інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Ваша помилка у тендерній пропозиції не відноситься до зазначених невідповідностей та не може бути виправлена згідно вищезазначеної статті Закону.
Крім того, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 затверджено перелік формальних помилок, допустимих учасниками при проведенні процедури закупівлі. Цей перелік наведено у тендерній документації, яка була оприлюднена у строк, передбачений Законом. Ваша помилка у тендерній пропозиції не відноситься до формальних помилок згідно вищезазначеного наказу.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена та підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ» 516 500,00
UAH з ПДВ
486 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИШКО ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА" 527 199,00
UAH з ПДВ
486 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:23
Статут.pdf
12 жовтня 2020 12:23
Протокол засновників.pdf
12 жовтня 2020 12:23
Паспорт.pdf
12 жовтня 2020 12:23
Наказ.pdf
12 жовтня 2020 12:22
Лист-згода.pdf
12 жовтня 2020 12:22
Договір підряду.pdf
12 жовтня 2020 12:22
Договір підряду, акт.pdf
12 жовтня 2020 12:21
Договір підряду №3.pdf
12 жовтня 2020 12:19
Договір підряду №2.pdf
12 жовтня 2020 12:18
Довідкя п.12 ч.1 ст.17.pdf
12 жовтня 2020 12:18
Довідка чисті активи.pdf
12 жовтня 2020 12:18
Довідка субподрядникі.pdf
12 жовтня 2020 12:18
Довідка стаття 17.pdf
12 жовтня 2020 12:18
Довідка рух коштів.pdf
12 жовтня 2020 12:18
Довідка про санкції.pdf
12 жовтня 2020 12:17
Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
12 жовтня 2020 12:17
Довідка обладнення.pdf
12 жовтня 2020 12:16
Довідка довкілля.pdf
12 жовтня 2020 12:16
Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 12:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:52
Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 13:52
Цінова пропозиція 1.pdf
08 жовтня 2020 13:52
технічні,якісні хар-ки.pdf
08 жовтня 2020 13:52
тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 13:52
проект договору.pdf
08 жовтня 2020 13:52
ДОВІДКИ.pdf
08 жовтня 2020 13:52
відгук.pdf
08 жовтня 2020 13:52
паспорт.pdf
08 жовтня 2020 13:52
ОПИС.pdf
08 жовтня 2020 13:52
код.pdf
08 жовтня 2020 13:52
довідка банк.pdf
08 жовтня 2020 13:52
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 13:52
ВИТЯГ ЄДИНИЙ.pdf
08 жовтня 2020 13:52
ВИПИСКА.pdf
08 жовтня 2020 13:52
4.2. Паспорт і ПІП.jpg
08 жовтня 2020 13:52
4.1. Паспорт.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ»

ФОП "ГРИШКО ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ»
#42131017
Відхилено 486 900,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:07
ФОП "ГРИШКО ІННА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3062511204
Відхилено 486 903,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:18

Інформація про відміну

Дата відміни
16 жовтня 2020 11:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі