Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-064 - 72260000-5- Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням (Послуги щодо використання доступів (ліцензій) до Системи «YOUCONTROL»)
Очікувана вартість
995 420,00 UAH
UA-2020-09-24-013426-a e3011e7c4c9a45bca23c2d855d2add84
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Ткаченко

+380444612541 tkachenko@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: В'ячеслав Ткаченко
+380444612541
tkachenko@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підстава для застосування переговорної процедури: абз. 4 п. 2 частин 2, ст. 40 Закону, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі
Для виконання обов’язків покладених на Департамент безпеки, а саме, на виконання бюджетного меморандуму АТ «Укргазвидобування» на 2020рік., перевірки учасників тендерів, потенційних постачальників товарів, робіт та послуг для Товариства, Департамент внутрішнього контролю та управління ризиками, який згідно Розпорядження від 31.12.2017 року № 312-р проводить обов’язковий аудит окремих процедур закупівель, що проводяться без тендеру, та Департамент комплаєнс, для належної перевірки та аналізу контрагентів, потенційних учасників процедур закупівлі та потенційних співробітників Товариства, необхідно здійснити закупівлю прав на використання Ліцензій Системи «YOUCONTROL» у кількості 26 ліцензій у єдиного постачальником прав на користування ліцензіями YouControl.
Для якісного виконання даної роботи фахівцям апарату та філій необхідно використовувати повну, достовірну та актуальну інформацію щодо діяльності контрагентів, їх фінансового стану, наявності непогашених зобов’язань, інформацію щодо пов’язаних осіб, іншу аналітичну інформацію. з метою належної перевірки та аналізу контрагентів, потенційних учасників процедур закупівлі Товариства.
Особливу увагу приділяємо необхідності перевірки фізичних осіб, яка проводиться при перевірці потенційних здобувачів в Товаристві. На разі єдиним серед Постачальників аналітичних систем, хто надає повну інформацію про діяльність фізичних осіб, є система Youcontrol. Система формує повне досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних, відстежує зміни в дер реєстрах та візуалізує зв’язки між афілійованими особами.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі - свідоцтво про реєстрацію авторського права №65971, опис унікальних функцій, які виконує ТОВ " Ю-КОНТРОЛ":
Система «YOUCONTROL» – це унікальна аналітична система для ділової розвідки та перевірки контрагентів України. В режимі онлайн система формує досьє на кожну компанію України на основі понад 50 державних реєстрів. Функція моніторингу щоденно повідомляє про зміни відповідно до даних з офіційних джерел. Система має багато унікальних функцій, серед яких, для виконання своїх обов’язків посадовими особами АТ «Укргазвидобування», вкрай важливими є:
- Фінансовий аналіз (FinScore – унікальний скоринг, створений з використанням методології Національного банку України): надаються відомості про фінансове здоров’я бізнесу: кількість співробітників і прибуток на одного співробітника, а також оцінка фінансової стійкості компанії і її ринкової потужності. Індекс фінансової стійкості компаній визначає ймовірність банкрутства і фінансову стійкість компанії на 10 ключових показниках, визначених шляхом дослідження українського ринку;
- Пошук зв'язків: проводиться пошук пов'язаних осіб для трансфертного аналізу, виявлення компаній з ознаками фіктивності, перевіряється зв'язок контрагента із фінансово-промисловими групами, проводиться викриття конфлікту інтересів;
- Суди: надається інформація про судові справи, до яких компанія має відношення як позивач, відповідач, боржник, або просто пов’язана із подіями справи особа.
- Публікації: інформація із державних бюлетнів та інших джерел офіційного інформування, з яких можна отримати інформацію про перевірки, які будуть в компанії, наявність контрагента в санкційних списках.
- Загальна кількість досьє фізичних осіб, які доступні для перегляду за весь період дії договору.
- Перевірка на причетність фізичної особи до вчинення корупційних правопорушень.
- Перевірка паспортних даних: за серією та номером паспорту можна запевнитись, що документ не знаходиться серед викрадених, втрачених або недійсних.
Таким чином, наявність багатьох ефективних функцій та інструментів даної системи дає змогу використовувати її в роботі, що, в свою чергу, дасть змогу зменшити витрати робочого часу фахівців на отримання необхідної для роботи інформації, зменшити ризики здійснення неефективних закупівель, понесення фінансових збитків та майнових втрат, застосування юридичних санкцій, корупційних діянь, завдання шкоди діловій репутації Товариства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 05 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72264000-3 Послуги з відтверення програмного забезпечення («ПОВНИЙ ДОСТУП» (1,5 роки) Доступ з 1 автоматизованого робочого місця (АРМ).)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
72264000-3 Послуги з відтверення програмного забезпечення «СТАНДАРТНА» (1,5 роки) Доступ з 1 автоматизованого робочого місця (АРМ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
72264000-3 Послуги з відтверення програмного забезпечення («YOUCONTROL PEOPLE» (1,5 роки) Доступ з 1 автоматизованого робочого місця (АРМ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
72264000-3 Послуги з відтверення програмного забезпечення («ПОВНИЙ ДОСТУП» (1,5 роки) Доступ з 1 автоматизованого робочого місця (АРМ).)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
72264000-3 Послуги з відтверення програмного забезпечення («ДОПОМІЖНЕ АРМ» до ліцензії «СТАНДАРТНА»
(1,5 роки) Доступ з 1 автоматизованого робочого місця (АРМ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 100% попередня оплата Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

24 вересня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю-КОНТРОЛ"
#39404434
995 420,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 10:37
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:58
Договір_ліцензії_20-21_УГВ7354_33-20.pdf укладений
09 жовтня 2020 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 995 420,00
UAH