Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШПИТЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362177 |
Місцезнаходження: | 08122, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Шпитьки, вул. Покровська, буд. 5 |
Контактна особа: |
Олена Вікторівна Зимогляд +380459876743 shpitki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
про намір укласти договір про закупівлю*
1. Найменування замовника: Шпитьківська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04362177.
4. Місцезнаходження замовника: 08122, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, вул. Покровська, буд. 5.
5. Вид предмета закупівлі: Роботи.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування).
7. Частини предмета закупівлі (лоти): не передбачено.
8. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08122, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Шпитьки, вул. Покровська (кол. Леніна), буд. 19.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
14. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ".
15. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори (виконавця робіт): 25409492.
16. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори, контактні номери телефонів: 01133, Україна, м. Київ, Печерський р-н вулиця Мечнікова буд. 10/2, офіс 67, телефони +380442348501, +380934871849.
17. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 9 090 000,00 грн. (дев’ять мільйонів дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
17. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: Застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
18. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-27-007810-c про проведення відкритих торгів для потреб Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на 2020 рік на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування) (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») оприлюднено «27» серпня 2020 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій «14» вересня 2020 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району необхідність здійснення закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування) (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») «28» серпня 2020 року було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-002923-b. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій «14» вересня 2020 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій (учасників аукціону) та автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування) (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») у Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2020 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування) (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), за результатами яких учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість виконання робіт на умовах та у строки, передбачені умовами закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на 2020 рік;
- Оголошення про проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-27-007810-c.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-08-27-007810-c.
- Оголошення про проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-002923-b.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-08-28-002923-b.
________________________________
* Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю сформовано у відповідності до вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 16:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 жовтня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 вересня 2020 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 16:43 |
Протокол_переговорiв.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000055 ● 4999fc1b38c146b7b678753f14f1a1c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
91 UA-2020-09-24-013094-a 24.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-04 18:21:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області (коригування), очікуваною вартістю 9 090 000,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-24-013094-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо питання:
Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На початку 2017 року було внесено низку змін до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», відповідно були внесені зміни до ДБН, що мало наслідком необхідність коригування первинного проекту будівництва, та його кошторисної частини. Проходження процедур узгодження різноманітними інстанціями та проведення нової державної експертизи проекту (додаеться) зайняв неочікувано тривалий проміжок часу. Також під час будівництва, виникла ситуація, передбачена п.5 ч2 ст.35 чинного на той час ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до вищезазначеного підставою для розрахунку суми договору №34/10/2020 від 06.10.2020 стала різниця сум між новою експертною оцінкою вартості будівництва та вартістю робіт згідно експертизи на час укладання згаданого договору.
2020-12-30 14:15:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ" #25409492 |
Переможець |
9 090 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2022 10:29
|
ДУ 5 Столиця.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 10:15
|
План фін до ДУ 5.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:19
|
ДУ №4 30.12.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:09
|
виписка.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:07
|
Рішення Про реорганізацію.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:07
|
Д У 3 Світлячок.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2021 19:29
|
Додаткова Угода 2 (строки).pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 19:04
|
Рішення Про реорганізацію.pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 18:58
|
сканирование0060.pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 18:58
|
Виписка з ЄДР.pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 18:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 14:42
|
ДУ Столиця.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2020 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 17:59
|
Договір Столиця.PDF | укладений |
06 жовтня 2020 17:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із отриманими фактичними асигнуваннями на виконання робіт Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді) |
Номер договору про закупівлю: | 34/10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №2 від 31.03.2021р:продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 34/10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової Угоди №3 від 29.07.2021 р (- зміна реквізитів Замовника відповідно до Закону України "Про Добровільне об'єднання територіальних громад"; -продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язання; визначено фінансування на 2021 рік) |
Номер договору про закупівлю: | 34/10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №4 від 30.12.2021 року - продовження строку дії договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів та строку виконання зобов'язань; |
Номер договору про закупівлю: | 34/10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової Угоди №5 від 28.02.2022 р продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язання; визначено фінансування на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 34/10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |