Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відомчі заохочувальні відзнаки прокуратури України: нагрудний знак «За сумлінну службу в органах прокуратури» з посвідченням у футлярі; нагрудний знак «Почесний працівник прокуратури України» з посвідченням у футлярі (ДК 021:2015-18530000-3 Подарунки та нагороди)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-09-24-012524-a b9e93d66cddf4806ad09e2a689d72ea1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Олена Христенко
+380442007475
khrystenko.og@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 13:05
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Загальна кількість товару: 500 шт. Більш детально у додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Нагрудний знак «За сумлінну службу в органах прокуратури» з посвідченням у футлярі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди
200 штуки
Нагрудний знак «Почесний працівник прокуратури України» з посвідченням у футлярі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Нагрудний знак «За сумлінну службу в органах прокуратури» з посвідченням у футлярі (ДК 021:2015-18530000-3 Подарунки та нагороди); Нагрудний знак «Почесний працівник прокуратури України» з посвідченням у футлярі (ДК 021:2015-18530000-3 Подарунки та нагороди). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 16:24
Проєкт договору.docx
24 вересня 2020 16:24
Тендерна документація (нагрудні знаки).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГАРАНТ І ПАРТНЕРИ 325 050,00
UAH з ПДВ
201 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабін Олександр Віталійович 325 000,00
UAH з ПДВ
250 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:25
ТА ключ.pdf.p7s
28 жовтня 2020 17:25
довідка ЦСС.pdf
28 жовтня 2020 17:25
Довідка корупція ГіП.pdf
28 жовтня 2020 17:25
Довідка корупція АТА.pdf
28 жовтня 2020 17:25
ГІП ключ.pdf.p7s
27 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:05
public_doc (36).p7s
27 жовтня 2020 17:05
Довідка про ліцензію.PDF
16 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
12 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис
12 жовтня 2020 08:51
G8397.20.7z
12 жовтня 2020 08:51
Технічні вимоги.PDF
12 жовтня 2020 08:51
тендерна пропозиція.PDF
12 жовтня 2020 08:51
Протоколи.pdf
12 жовтня 2020 08:51
Проект договору.PDF
12 жовтня 2020 08:51
Наказ (1).pdf
12 жовтня 2020 08:51
Лист-пояснення.PDF
12 жовтня 2020 08:51
Довідка з банку.PDF
12 жовтня 2020 08:51
Витяг ЄДР.PDF
12 жовтня 2020 08:51
Висновки СЕС.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис
10 жовтня 2020 15:50
счет2.jpg
10 жовтня 2020 15:50
счет.jpg
10 жовтня 2020 15:50
дог6.jpg
10 жовтня 2020 15:50
дог5.jpg
10 жовтня 2020 15:50
дог4.jpg
10 жовтня 2020 15:50
дог3.jpg
10 жовтня 2020 15:50
дог2.jpg
10 жовтня 2020 15:50
дог1.jpg
10 жовтня 2020 15:50
витяг з єдр завереная.pdf
10 жовтня 2020 15:50
4 ОПП завереная.pdf
10 жовтня 2020 15:49
реквізити.pdf
10 жовтня 2020 15:49
комерційна пропозиція.pdf
10 жовтня 2020 15:49
гарантія.pdf
10 жовтня 2020 15:49
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 09:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:12
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:11
Лист-згода.pdf
12 жовтня 2020 08:11
Електронний підпис
11 жовтня 2020 18:50
Електронний підпис
11 жовтня 2020 18:50
Статут.pdf
11 жовтня 2020 18:50
Накази та протоколи.pdf
11 жовтня 2020 18:50
Ліцензія.pdf
11 жовтня 2020 18:50
Довідка з ДПІ.pdf
11 жовтня 2020 18:50
Висновок СЕС (фарба).pdf
11 жовтня 2020 18:50
Висновк СЕС (метал).PDF
11 жовтня 2020 18:50
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГАРАНТ І ПАРТНЕРИ

ФОП Бабін Олександр Віталійович

ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ГАРАНТ І ПАРТНЕРИ
#38454641
Переможець 201 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей – у наданому аналогічному договорі від 11.11.2019 № 534 відсутній Додаток № 2 – Зразок заявки на поставку нагрудних знаків; у наданому аналогічному договорі від 10.08.2018 № 38 відсутня невід’єна частина Договору – Рознарядка Міністерства оборони України за Специфікацією; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності – пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей – оновлену Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) або з накладенням ЕЦП/КЕП та електронної печатки (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше одного аналогічного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору, номеру та дати укладення договору; суми договору; строку виконання договору (виконаний договір). На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (не менше одного) протягом останніх 3 (трьох) років та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (видаткові накладні тощо). Аналогічний договір повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору дозволяється подавати не в повному обсязі. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку нагород.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАРАНТ І ПАРТНЕРИ
#38454641
201 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:41
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 17:04
Договір.pdf укладений
10 листопада 2020 17:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 201 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 500,00 UAH)