Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Ковбаса варено-копчена першого ґатунку; сосиски вищого ґатунку; сарделі вищого ґатунку; яловичина тушкована вищого ґатунку», код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти.
Очікувана вартість
139 300,00 UAH
UA-2020-09-24-011914-a ● f27b06a4e6414e958c9fc8a3b2a3e2a1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чугуївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22682750 |
Вебсайт: | http://www.chuguev-osvita.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20 |
Контактна особа: |
Катерина Челнокова +380661352229 echelnokova@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 14:29 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 139 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 697,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 кілограми
Ковбаса варено-копчена першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, за адресами закладів освіти м. Чугуєва та Управління освіти Чугуївської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
202 кілограми
Сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, за адресами закладів освіти м. Чугуєва та Управління освіти Чугуївської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
472 кілограми
Сарделі вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, за адресами закладів освіти м. Чугуєва та Управління освіти Чугуївської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
290 кілограми
Яловичина тушкована вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, за адресами закладів освіти м. Чугуєва та Управління освіти Чугуївської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2020 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2020 14:28 |
Перелік змін від 06.10.2020 .docx | |
06 жовтня 2020 14:28 |
ТД ( ковбаса) нова редакція від 06.10.2020.docx | |
02 жовтня 2020 16:23 |
Перелік змін від 02.10.2020 .docx | |
30 вересня 2020 16:06 |
Перелік змін від 30.09.2020.docx |
06 жовтня 2020 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 жовтня 2020 14:28 |
Перелік змін від 06.10.2020 .docx
|
|||||||||
06 жовтня 2020 14:28 |
ТД ( ковбаса) нова редакція від 06.10.2020.docx
|
|||||||||
02 жовтня 2020 16:23 |
Перелік змін від 02.10.2020 .docx
|
|||||||||
30 вересня 2020 16:06 |
Перелік змін від 30.09.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 15:40
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:48
Надайте, будь ласка, роз'яснення, за яким критерієм замовник визначає аналогічність договору? Якщо між мною та контрагентом у 2014 році укладено договір на закупівлю ковбаси напівкопченої, ковбаси вареної, яловичини тушкованої, сосисок, предмет закупівлі якого був визначений за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 - 10.13.1 Консерви та готові страви з м'яса, м'ясних субпродуктів чи крові, чи буде такий договір вважатися замовником аналогічним та задовольняти вимоги пункту 3.1. Дотатку № 1 Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, «Aнaлoгiчним дoгoвopoм в poзумiннi Дoкумeнтaцiї є дoгoвip нa пoстaвку Учaсникoм Тoвapу, aнaлoгiчнoгo пpeдмeту зaкупiвлi, тoбтo пoдiбнoгo aбo вiдмiннoгo тoвapу, схoжoгo у цiлoму зa пeвними влaстивoстями, oзнaкaми aбo вiднoшeннями тoщo».
* дoвiдкoвo: визнaчeнo вихoдячи з пoняття «aнaлoгiя» - Aнaло́гiя (гpeц.Αναλογια – вiдпoвiднiсть) – пoдiбнiсть, схoжiсть у цiлoму вiдмiнних пpeдмeтiв, явищ зa пeвними влaстивoстями, oзнaкaми aбo вiднoшeннями тoщo.
Так, подання Учасником копії такого договору у складі тендерної пропозиції буде задовольняти вимоги Замовника, викладені у пункті 3.1 Додатку № 1 Тендерної документації.
* дoвiдкoвo: визнaчeнo вихoдячи з пoняття «aнaлoгiя» - Aнaло́гiя (гpeц.Αναλογια – вiдпoвiднiсть) – пoдiбнiсть, схoжiсть у цiлoму вiдмiнних пpeдмeтiв, явищ зa пeвними влaстивoстями, oзнaкaми aбo вiднoшeннями тoщo.
Так, подання Учасником копії такого договору у складі тендерної пропозиції буде задовольняти вимоги Замовника, викладені у пункті 3.1 Додатку № 1 Тендерної документації.
Роз'яснення тендерної документації
Дата подання: 29 вересня 2020 15:45
Дата відповіді: 30 вересня 2020 13:50
З тендерної документації вбачається незрозумілим, чи вимагає Замовник від учасника подання у складі його тендерної пропозиції супроводжувальних документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (якість товару): копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копії посвідчення про якість та/або копії декларації виробника та/або копії протоколу випробувань та/або копії сертифікату). Надайте, будь ласка, роз'яснення з цього приводу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вимагає від учасника подання у складі його тендерної пропозиції супроводжувальних документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (якість товару), зокрема, копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копії посвідчення про якість та/або копії декларації виробника та/або копії протоколу випробувань та/або копії сертифікату).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:36
Дискримінаційна вимога
Додатком № 1 то Тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції за відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Договору про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства.
Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене з наступних підстав.
Замовником вимагається наявність у учасника договору перевезення, який укладається відповідно до вимог статті 909 ЦКУ і передбачає, що одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві).
Мною на підставі статті 929 ЦКУ з суб’єктом господарювання укладено договір транспортного експедирування, умовами якого одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним клієнтом, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов'язання, пов'язані з перевезенням. Отже, я не маю можливості прийняти участь у цій закупівлі через відсутність у мене такого договору, подання якого вимагається від учасника цією тендерною документацією
Розгорнути
Згорнути
Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене з наступних підстав.
Замовником вимагається наявність у учасника договору перевезення, який укладається відповідно до вимог статті 909 ЦКУ і передбачає, що одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві).
Мною на підставі статті 929 ЦКУ з суб’єктом господарювання укладено договір транспортного експедирування, умовами якого одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним клієнтом, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов'язання, пов'язані з перевезенням. Отже, я не маю можливості прийняти участь у цій закупівлі через відсутність у мене такого договору, подання якого вимагається від учасника цією тендерною документацією
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 14:27
Розглянувши Вашу вимогу, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:36
Незаконна вимога у тендерній документації
У пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника, що є фізичною особою-підприємцем, що не уповноважує осіб на підпис документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю, а підписує тендерну пропозицію та договір про закупівлю самостійно, подання у складі тендерної пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витяг у з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витяг у з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витяг у з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 14:41
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:37
Дискримінаційна вимога
У додатку № 1 до Тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником відомостей з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо Перевізника.
Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене як учасника даної закупівлі з наступних підстав.
Я уклав договір транспортного сервісу, відповідно до якого мені надаються послуги з перевезення продуктів харчування, з суб'єктом господарювання, який є фізичною особою-підприємцем. Зважаючи на те, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами, як визначено у Положенні про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 ( 118-96-п ) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. N 499), відомості про суб'єктів господарювання, які є фізичними особами-підприємцями до ЄДРПОУ не вносяться. Таким чином я не можу подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме вимогам, визначеним у тендерній документації. Вимагаю виключити з Додатку № 1 ТД вимогу, яка стосується подання учасником відомостей з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо Перевізника.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене як учасника даної закупівлі з наступних підстав.
Я уклав договір транспортного сервісу, відповідно до якого мені надаються послуги з перевезення продуктів харчування, з суб'єктом господарювання, який є фізичною особою-підприємцем. Зважаючи на те, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами, як визначено у Положенні про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 ( 118-96-п ) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. N 499), відомості про суб'єктів господарювання, які є фізичними особами-підприємцями до ЄДРПОУ не вносяться. Таким чином я не можу подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме вимогам, визначеним у тендерній документації. Вимагаю виключити з Додатку № 1 ТД вимогу, яка стосується подання учасником відомостей з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік, щодо Перевізника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 15:58
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:37
Дискримінаційна вимога
У п. 1.5. Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання Інформаційної довідки про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі, за формою, відповідно до якої учасник повинен вказати площу складських приміщень та групу товару, що може зберігатися в складських приміщеннях.
Мною буде здійснюватись обіг предмету закупівлі на потужності, що є магазином продовольчих товарів, у якому відповідно до технічної документації відсутні складські приміщення. Отже, я не можу подати довідку з достовірною інформацією, у тій формі, яку вимагає замовник, та прийняти участь у цій закупівлі.
Вважаю вимогу щодо надання Інформаційної довідки про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі, за формою, встановленою замовником у п. 1.5 Додатку № 1 дискримінаційною щодо мене та вимагаю виключити її з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Мною буде здійснюватись обіг предмету закупівлі на потужності, що є магазином продовольчих товарів, у якому відповідно до технічної документації відсутні складські приміщення. Отже, я не можу подати довідку з достовірною інформацією, у тій формі, яку вимагає замовник, та прийняти участь у цій закупівлі.
Вважаю вимогу щодо надання Інформаційної довідки про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі, за формою, встановленою замовником у п. 1.5 Додатку № 1 дискримінаційною щодо мене та вимагаю виключити її з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 14:53
Шановний Учасник, у п. 1.5. Додатку № 1 ТД зазначено, надати «інформаційну довідку про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою:…», якщо Учасник не може надати певну інформацію, яка передбачена даною формою через її відсутність, зазначити «відсутність складських приміщень», «інформація відсутня, через... », тощо . Дана вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:38
Дискримінаційна вимога
У п. 1.6 Додатку № 1 ТД замовником вимагається від учасника надання Експлуатаційного дозволу на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданого Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки я не маю можливості подати у складі своєї тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл, який за формою відповідає вимогам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів Українивід 11 листопада 2015 р. № 930. На потужності оператора ринку, якого я залучаю під час обігу предмету закупівлі, видано експлуатаційний дозвіл у 2011 році. Цей документ за формою не відповідає зазначеному вище нормативно-правовому акту, проте на час проведення цієї закупівлі є чинним та вважається таким, що продовжує свою дію та не потребує заміни на підставі пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року № 1602-VII, та інформацію про який внесено до Реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, що ведеться в електронному вигляді відповідно до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України10.02.2016 № 40, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 р. за № 383/28513.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки я не маю можливості подати у складі своєї тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл, який за формою відповідає вимогам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів Українивід 11 листопада 2015 р. № 930. На потужності оператора ринку, якого я залучаю під час обігу предмету закупівлі, видано експлуатаційний дозвіл у 2011 році. Цей документ за формою не відповідає зазначеному вище нормативно-правовому акту, проте на час проведення цієї закупівлі є чинним та вважається таким, що продовжує свою дію та не потребує заміни на підставі пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року № 1602-VII, та інформацію про який внесено до Реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, що ведеться в електронному вигляді відповідно до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України10.02.2016 № 40, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 р. за № 383/28513.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 15:46
Шановний Учасник, у п. 1.6 Додатку № 1 ТД зазначено надати «експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (У разі постачання харчових продуктів, що потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 С і залишатися придатними для споживання людиною додатково підтвердити вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: інший вид діяльності –: зберігання), згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та не зазначено за якою формою повинен бути даний експлуатаційний дозвіл. Дискримінаційні вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:40
Дискримінаційна вимога
У п. 1.7 Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання наявність, а саме холодильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери) та підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С, для наступних харчових продуктів: молоко та вершки, м’ясопродукти, м'ясо охолоджене, сирні продукти, молочні продукти різні, яйця, овочі.
Така вимога передбачає, що учасник повинен мати у власності або в користуванні холодильне обладнання (камери), про які повинен надати визначену замовником інформацію.
Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки я здійснюю господарську діяльність із залученням зберігача на підставі договору зберігання, а відтак право власності або користування холодильним обладнанням (камерами) безпосередньо у мене відсутнє, оскільки вказаний договір не передбачає виникнення права власності або користування вказаним майном особисто мною.
Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога передбачає, що учасник повинен мати у власності або в користуванні холодильне обладнання (камери), про які повинен надати визначену замовником інформацію.
Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки я здійснюю господарську діяльність із залученням зберігача на підставі договору зберігання, а відтак право власності або користування холодильним обладнанням (камерами) безпосередньо у мене відсутнє, оскільки вказаний договір не передбачає виникнення права власності або користування вказаним майном особисто мною.
Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 15:00
Шановний Учасник, у п. 1.7 Додатку № 1 ТД зазначено, що необхідно надати «Довідку у довільній формі про наявність обладнання наявність, а саме холодильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери) та підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С, для наступних харчових продуктів: молоко та вершки, м’ясопродукти, м'ясо охолоджене, сирні продукти, молочні продукти різні, яйця, овочі». Не вказано, що Учасник повинен мати у власності або у користуванні холодильне обладнання (камери). Дана вимога не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:40
Дискримінаційна вимога
У п. 1.8.1. Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надати Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць).
Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки у суб’єкта господарювання, потужності якого залучаються мною до обігу предмету закупівлі відсутні Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), за вересень 2020 року, що є останнім місяцем до дати подання тендерної пропозиції, оскільки відповідно до СУБХП, запровадженої суб’єктом господарювання на його потужностях, у 2020 році визначено періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації на потужності 2 рази на рік - 16 квітня 2020 року та 16 жовтня 2020 року.
Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки у суб’єкта господарювання, потужності якого залучаються мною до обігу предмету закупівлі відсутні Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), за вересень 2020 року, що є останнім місяцем до дати подання тендерної пропозиції, оскільки відповідно до СУБХП, запровадженої суб’єктом господарювання на його потужностях, у 2020 році визначено періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації на потужності 2 рази на рік - 16 квітня 2020 року та 16 жовтня 2020 року.
Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 15:36
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:41
Незаконна вимога у тендерній документації
У п. 1.4 Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів.
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР.
Вимагаю виключити незаконну вимогу щодо надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР.
Вимагаю виключити незаконну вимогу щодо надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) щодо суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку транспортних засобів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 15:14
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-09-24-011914-a.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 25 вересня 2020 20:42
Незаконна вимога
У п. 1.8.1 Додатку № 1 ТД замовник вимагає від учасника надання у складі тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює вищезазначену обробку потужності (приміщень) (періодичну дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію) у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486).
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР.
Вимагаю виключити незаконну вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції відомостей з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює вищезазначену обробку потужності (приміщень) у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486).
Розгорнути
Згорнути
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що суперечить положенням ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР.
Вимагаю виключити незаконну вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції відомостей з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює вищезазначену обробку потужності (приміщень) у вигляді, передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486).
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 15:25
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Вимога буде виключна з тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-24-011914-a.b10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:48
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:48
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2020 21:32
рішення від 06.10.2020 № 18681 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 21:32
інформація про перенесення розгляду скарги № 16272.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 23:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2020 № 19414.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 18:50
рішення від 16.10.2020 № 19414.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 20:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯХОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
139 300,00
UAH з ПДВ
|
139 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САРЕЦЯН СЕРГІЙ ВАЧАГАНОВИЧ |
139 300,00
UAH з ПДВ
|
139 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯХОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ #2931110270 |
Переможець |
139 300,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 12:42
|
Д.у.№3 від 12.03.2021р. (759).pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:04
|
Д.у.№2 від30.12.2020(759).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:06
|
Д.у.№1 від 23.12.2020 (759).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 10:00
|
Договор 759.pdf | укладений |
12 листопада 2020 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 759 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 759 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 759 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |