Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові реєстраційні журнали, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби.
Очікувана вартість
2 630,00 UAH
UA-2020-09-24-010028-a 586be215847d4bf6b18180bb59188b7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Коверко

+380967578924 buhgalter@gl.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВАНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04055044
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Голованівськ ВУЛИЦЯ СОБОРНА будинок 48
Контактна особа: Ганна Коверко
+380967578924
buhgalter@gl.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Паперові реєстраційні журнали, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
573 штуки
Паперові реєстраційні журнали, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, смт.Голованівськ, Соборна №48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Паперові реєстраційні журнали, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 вересня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРИГОРАШ ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА
#2155812407
Переможець 2 630,00
UAH
24 вересня 2020 15:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 15:07
дог.№11.PDF укладений
24 вересня 2020 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 630,00
UAH