Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42705721 |
Місцезнаходження: | 92913, Україна , Луганська обл., смт Красноріченське, вул. Центральна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Тетяна Вєдєрнікова +380933418155 kr-buhosvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п'ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 15:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
24 вересня 2020 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000029 ● f7d365e7537a490d9662eafbd35e0622
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020 № 78
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.12.2020 № 78
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-09-24-009048-a 24.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ про причини неможливості усунення виявлених порушень На виконання вимог, викладених у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2020-09-24-009048-a Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Красноріченської селищної ради Кремінського району Луганської області (надалі за текстом – Замовник) повідомляє про наступне: Відповідно до положень статті 10 та статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Красноріченської селищної ради Кремінського району Луганської області «24» вересня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю: ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та по`вязана продукція Бараниківської гімназії та КЗ "ЗДО "Сонечко") Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-24-009048-а. У строк не раніше ніж через 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «06» жовтня 2020 року було укладено договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі: ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та по`вязана продукція Бараниківської гімназії та КЗ "ЗДО "Сонечко") та на виконання вимог статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднено Замовником на веб-порталі ProZorro протягом двох днів з дня його укладення - «06» жовтня 2020 року, процедура закупівлі отримала статус «Завершена». «21» грудня 2020 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-24-009048-а, за змістом якого встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі Замовником визначено, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон №922) є відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому повідомлення про намір укласти договір містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, у якому відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини 6 статті 40 Закону № 922. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язано замовника торгів здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини 8 статті 40 Закону №922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Слід зазначити, що відповідно до положень пункту 2 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель. Відповідно до п. 5 ч. 7 ст. 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються, зокрема, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно п. 19 ч.1 ст.4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб’єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для Замовника певні обов’язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань, тому має бути перевірений судом на відповідність пп.1,3 ч. 2 ст. 2 КАС України. Відповідно до п.п.1,3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Разом з тим, вважаємо, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі для усунення порушень. Висновком Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язано Замовника здійснити заходити щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Зазначеним формулюванням згідно висновку про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2020-09-24-009048-а Держаудитслужбою Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування завершеної процедури закупівлі, за результатом якої укладено договір про закупівлю у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що замовник торгів має технічну можливість відмінити переговорну процедуру закупівлі у період оскарження процедури закупівлі, тобто з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та до дня завантаження договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі з подальшим формуванням звіту про результати проведеної процедури закупівлі. Таким чином, станом на оприлюднення висновку про результати проведення моніторингу Держаудитслужбою фактично встановлено зобов’язання замовнику, яке неможливо виконати з технічних та законодавчих причин. Таким чином, висновок про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та по`вязана продукція Бараниківської гімназії та КЗ "ЗДО "Сонечко") Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-24-009048-а не відповідає ч.7 ст 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.1 ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, тому підлягає скасуванню. Частиною 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі – КАС України) в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У той же час, аналогічного висновку дійшли колегії суддів відповідно до правової позиції, викладеної в постанові Верховного Суду від 10 грудня 2019 року в справі №160/9513/18, в постанові Верховного Суду від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Красноріченської селищної ради Кремінського району Луганської області повідомляє про неможливість усунення виявлених порушень у спосіб, визначений у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-24-009048-а шляхом відміни переговорної процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю та сформовано звіт про результати проведення процедури у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель згідно п. 2 ч. 8 ст. 40 Закону №922.
2020-12-28 17:07:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКИЙ ЗАЛІЗОБЕТОН" #33075518 |
Переможець |
537 877,01
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 13:53
|
Договір.PDF | укладений |
06 жовтня 2020 13:53
|