Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медикаменти необхідні для виконання заходів,спрямованих на запобігання виникнення і поширення,локалізацію та ліквідацію спалахівепідемій та пандемій коронавірусної хвороби (СОVID-19)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-09-24-007366-a 53114346ab514702836cae065265f90c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотня

+380636606054 zoshv25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 33224980
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ КОШОВОГО, БУД. 31
Контактна особа: Тетяна Заворотня
+380636606054
zoshv25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Медикаменти необхідні для виконання заходів,спрямованих на запобігання виникнення і поширення,локалізацію та ліквідацію спалахівепідемій та пандемій коронавірусної хвороби (СОVID-19)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
684 штуки
Медикаменти необхідні для виконання заходів,спрямованих на запобігання виникнення і поширення,локалізацію та ліквідацію спалахівепідемій та пандемій коронавірусної хвороби (СОVID-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, м.Попасна, вул.Кошового буд31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  05 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 вересня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСАН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2471000799
Переможець 30 000,00
UAH
24 вересня 2020 13:42

Документи

24 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:41
Договір 21.pdf
24 вересня 2020 13:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2020 13:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 08:56
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 13:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH