Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2020-09-24-006631-a 9a5e5120079c4b3eb21841f26b12ef67
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЄФІМОВА ГАННА

380684356909 cpmsd2mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа: ЄФІМОВА ГАННА
380684356909
cpmsd2mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 12:25
Очікувана вартість: 31 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пачок
Папір офісний А4 500 листів 80г/м2, білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місце поставки товару: м.Маріуполь, вул.Троїцька, 46 а по строку- Від дати укладання договору, за попередньою письмовою заявкою Покупця, не пізніше - 10.11.2020р. Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, згідно накладної не пізніше 15 календарних днів з дати його поставки. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:59
Технічний опис - Папір офісний А4 (350 пач).docx
24 вересня 2020 12:59
43Протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 30 450,00
UAH з ПДВ
27 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА 29 186,50
UAH з ПДВ
29 186,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:44
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 27 993,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 10:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
27 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 08:58
Договір №140 (ТОВ Український папір).PDF укладений
27 жовтня 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 27 993,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 665,50 UAH)