Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041431 Олександрівка - Вишневе км 0+000 - км 10+170 Покровського району Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2020-09-24-004853-a 254f39a3ba0d489886a80da43d667eee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:26
Очікувана вартість: 492 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041431 Олександрівка - Вишневе км 0+000 - км 10+170 Покровського району Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за наданні Послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг, протягом 10 (десяти) днів після підписання Сторонами актів наданих послуг, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Послуг за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА. Проміжні платежі не здійснюються. Оплата ВИКОНАВЦЮ проводиться вцілому після одержання ЗАМОВНИКОМ позитивної експертної оцінки виготовленої ним проектно-кошторисної документації. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:57
ЗТД пот.рем.дороги Вишневе Покр.р-н 28.09.doc
28 вересня 2020 14:57
перелік змін 28.09.docx
28 вересня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:57
ЗТД пот.рем.дороги Вишневе Покр.р-н 28.09.doc
24 вересня 2020 11:39
ТД пот.рем.дороги Вишневе Покр.р-н 24.09.doc
28 вересня 2020 14:57
перелік змін 28.09.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІМ ПРОЕКТ + 360 324,31
UAH з ПДВ
360 324,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОРБУД-ПРОЕКТ 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:41
Довідка по ст.17
21 жовтня 2020 11:41
Довідка МВС України
16 жовтня 2020 12:05
Копія договору оренди ТЗ
12 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:59
Підписаний_G1020-4518-GL_tender.pdf
12 жовтня 2020 12:59
Сертифікати.pdf
12 жовтня 2020 12:59
Реєстр документів.pdf
12 жовтня 2020 12:59
Наказ на директора.pdf
12 жовтня 2020 12:59
Підписаний_Ліцензія.pdf
12 жовтня 2020 12:59
Відгук Замовника 2.pdf
12 жовтня 2020 12:59
Відгук Замовника 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІМ ПРОЕКТ +

ТОВ ДОРБУД-ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІМ ПРОЕКТ +
#41583098
Переможець 360 324,31
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 12:07

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Згідно з наданою ТОВ СІМ ПРОЕКТ + Довідки за вих. № 46 від 09.10.2020, до виконання послуг за договором про закупівлю буде залучений на підставі договору оренди від 04.12.2019 автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG (п. 2 вказаної довідки), разом з тим, у порушення п. 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД) Учасником ТОВ СІМ ПРОЕКТ + не надано необхідних підтверджуючих документів на вказаний засіб, а саме відповідний договір про оренду, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 р.; Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Довідка за формою зазначеною у Додатку 6 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка повинна містити дані, які мають запевнити Замовника про спроможність виконання послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту будівництва, а саме: наявність офісного приміщення, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог діючих будівельних норм. Надати копії документів, що підтверджують використання ліцензійних програм, аналогічних АВК-5, для створення робочих документів, кошторисної документації. Надати копію договору оренди офісних приміщень, обладнання, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 р. (у разі якщо офісне приміщення та/або обладнання не є власністю Учасника). Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до умов п. 1 Додатку 1 до ТД подати документи та інформацію на відображений у Довідці за вих. № 46 від 09.10.2020 автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG (п. 2 вказаної довідки), а саме, відповідний договір про оренду, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020 р

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІМ ПРОЕКТ +
#41583098
360 324,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:32
IMG_0004 (2).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 09:55
д.у.1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 09:49
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 09:35
дод.4.pdf укладений
06 листопада 2020 09:32
267.pdf укладений
06 листопада 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.4.2, 8.1 , додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 267 від 05.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.2.1, 8.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2 до договору 267 від 05.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 360 324,31
UAH