Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (монітори, мишки, клавіатури, кабель HDMI)ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-09-24-004518-a bae9bf5e943d4ff2903f9a78b3e793b5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головченко Наталія

+380532565219 ekonomist.pdaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська державна аграрна академія
Код ЄДРПОУ: 00493014
Вебсайт: http://pdaa.edu.ua
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Сковороди, 1/3
Контактна особа: Головченко Наталія
+380532565219
ekonomist.pdaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 10:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:37
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення завантажено окремим файлом)
Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 2100 грн (дві тисячі сто гривень).
Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992).
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % (один відсоток) вартості договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії.
Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992), інші умови надання зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (оголошення завантажено окремим файлом).

На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082.
Назва предмета закупівлі (узагальнена) Комп’ютерне обладнання (монітори, мишки, клавіатури, кабель HDMI);
Код класифікатора відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» за ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання;
Монітори - за ДК 021:2015: 30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі;
Комп’ютерні клавіатури - за ДК 021:2015: 30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури;
Комп’ютерні миші - за ДК 021:2015: 30237410-6 - Комп’ютерні миші;
Кабель HDMI - за ДК 021:2015: 30237000-9 - Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Комп’ютерне обладнання (монітори)ДК 021:2015: 30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Г.Сковороди, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 штуки
Комп’ютерне обладнання (мишки)ДК 021:2015: 30237410-6 - Комп’ютерні миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Г. Сковороди, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 штуки
Комп’ютерне обладнання ( клавіатура) ДК 021:2015-: 30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Г. Сковороди, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 штуки
Комп’ютерне обладнання (кабель HDMI)ДК 021:2015:30237000-9 - Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Г.Сковороди, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:28
Проєкт договору.docx
24 вересня 2020 11:28
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови
Дата подання: 24 вересня 2020 14:32
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:29
Шановний Замовник. Звертаю Вашу увагу на те, що у тендерній документації містяться дискримінаційні умови для Учасників торгів, а саме у "Додаток № 1 п.16": Учасник повинен надати Довідку, що підтверджує можливість обслуговування на території розташування замовника (м. Полтава) про наявність власного сервісного центра Учасника або сервісного центру, з яким Учасник працює на договірних засадах з кінцевим строком дії договору не раніше кінцевого строку гарантійного обслуговування Моніторів. (з наданням повноважень від виробника або завірених копій договорів співпраці Учасника з сервісним центром). Так, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи норми чинного законодавства, просимо внести зміни в дану вимогу, та викласти її наступним чином: "Довідку, що підтверджує можливість обслуговування на території розташування замовника (м. Полтава) про наявність власного сервісного центра Учасника або сервісного центру, з яким Учасник працює на договірних засадах з кінцевим строком дії договору не раніше кінцевого строку гарантійного обслуговування Моніторів. (з наданням повноважень від виробника або завірених копій договорів співпраці Учасника з сервісним центром або наявність офіційного сервісного центра від виробника обладнання в м. Полтава"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!!
Шановний учаснику, враховуючи необхідність забезпечення безперервності навчального процесу, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати сервісне обслуговування закупленої техніки саме потенційним переможцем даної закупівлі, не перериваючи навчального процесу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 10:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕЛЕКТРОНІКА" 69 945,00
UAH з ПДВ
69 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:19
Tehnichni docs.pdf
05 жовтня 2020 10:19
Propozucia.pdf
05 жовтня 2020 10:19
Kvalifikaciyni docs.pdf
05 жовтня 2020 10:19
??????????_????? зія завірена.pdf
05 жовтня 2020 10:19
???????? ий_G1020- 4148-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕЛЕКТРОНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕЛЕКТРОНІКА"
#13935790
Відхилено 69 945,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:57

Документи

06 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій