Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2020-09-24-003534-b 4a0ccee42b614fc0935e0adf60918356
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Міневич

+380972228588 sergijminevic@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
Код ЄДРПОУ: 25574185
Місцезнаходження: 73026, Україна , Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 28а
Контактна особа: Сергій Міневич
+380972228588
sergijminevic@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).

Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачок
Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:53
Додаток 1.docx
24 вересня 2020 17:53
Додаток 2.docx
24 вересня 2020 17:53
Додаток 3.docx
24 вересня 2020 17:53
Додаток 4.docx
24 вересня 2020 17:53
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій