Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шиномонтажні та шиноремонтні послуги
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2020-09-24-002982-c 36ac874ac2954de8a8ffef63da01fb36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 16:33
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:32
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 послуга
Шиномонтажні та шиноремонтні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, за вимогою Замовника на території міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 16:30
Шиномонтаж ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тельбізов Ю.М. 16 970,00
UAH з ПДВ
16 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВЕЛЬЄВ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" 26 500,00
UAH з ПДВ
26 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:10
свідотство ФОП.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Проект договору.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Довідка 1.pdf
12 жовтня 2020 15:10
ПЛАТЕЖНОЕ ГУНП 5232.pdf
12 жовтня 2020 15:10
ПЛАТЕЖНОЕ ГУНП 4090.pdf
12 жовтня 2020 15:10
ПЛАТЕЖНОЕ ГУНП 4044.pdf
12 жовтня 2020 15:10
ПЛАТЕЖНОЕ ГУНП 3253.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Платежное 19 РАВС.pdf
12 жовтня 2020 15:10
АКТ ГУНП 194.pdf
12 жовтня 2020 15:10
плат.поручение 53 РАВС.pdf
12 жовтня 2020 15:10
АКТ ГУНП 191.pdf
12 жовтня 2020 15:10
плат.поручение 52 РАВС.pdf
12 жовтня 2020 15:10
АКТ ГУНП 168.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Паспорт.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Лист-згода.pdf
12 жовтня 2020 15:10
АКТ ГУНП 165.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Лист-гарантія.pdf
12 жовтня 2020 15:10
АКТ 34 РАВС.pdf
12 жовтня 2020 15:10
ДОГОВОР ГУНП.pdf
12 жовтня 2020 15:10
договір РАВС.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Договір оренди.pdf
12 жовтня 2020 15:10
АКТ 23 РАВС.pdf
12 жовтня 2020 15:10
Довідка.pdf
12 жовтня 2020 15:10
АКТ 18 РАВС.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:45
Довідка банкрот.pdf
27 жовтня 2020 16:45
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 13:21
Електронний підпис
27 жовтня 2020 13:18
Довідка.pdf
27 жовтня 2020 13:18
Довідка ч.2 ст.17.pdf
27 жовтня 2020 13:18
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
27 жовтня 2020 13:18
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
27 жовтня 2020 13:18
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
27 жовтня 2020 13:18
Довідка ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 13:18
Dovidka_20283572360380721849.pdf
23 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:59
Счета.pdf
23 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:44
Акты.pdf
23 жовтня 2020 16:44
Договор аналог..pdf
08 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:34
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 12:34
Лист гарантия.pdf
08 жовтня 2020 12:34
інф.лист довкілля.pdf
08 жовтня 2020 12:34
Довідка субпідрядники.pdf
08 жовтня 2020 12:34
Довідка несудим..pdf
08 жовтня 2020 12:34
Довідка ліцензії.pdf
08 жовтня 2020 12:34
Аналог. договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тельбізов Ю.М.

ФОП "САВЕЛЬЄВ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Тельбізов Ю.М.
#2220610190
Відхилено
16 970,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 09:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 жовтня 2020 00:00
ФОП "САВЕЛЬЄВ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3159403296
Переможець 26 500,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 11:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "САВЕЛЬЄВ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ", сума – 26 500,00 грн, без ПДВ закупівлі шиномонтажних та шиноремонтних послуг у кількості 188 послуг, за кодом ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», № UA-2020-09-24-002982-c, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: відсутні Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 1 ст. 16 Закону: Додаток 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження», а саме, лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічних договорів. Відповідно до ст. 29 Закону, прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ФОП "САВЕЛЬЄВ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ", як переможцю даних торгів, подати наступні документи для усунення виявлених невідповідностей: лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВЕЛЬЄВ СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3159403296
26 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 18:29
ЗВІТ укладений
22 лютого 2021 18:28
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:00
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 січня 2021 12:59
Повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
19 січня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:01
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:00
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 14:06
ДОГОВІР 678 укладений
06 листопада 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини шостої ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору від 06.11.2020 № 678 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 5 300,00 (п’ять тисяч триста грн. 00 коп.), без ПДВ. 2. Кількість послуг, що надаються, зазначено в додатку 1 до даної додаткової угоди. 2. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 678
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 13. ЮРИДИЧНІ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН у частині реквізитів «Замовник» Договору № 678 від 06.11.2020 р. та викласти його в наступній редакції: РОЗДІЛ 13. ЮРИДИЧНІ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: Виконавчий комітет Маріупольської міської ради Донецькій області 87500, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Миру,70 Р/р UA 218201720344260023000037390 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 04052784
Номер договору про закупівлю: 678
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 31 800,00
UAH