Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Виноградівського закладу повної загальної освіти ім. О.М. Соценка»
Очікувана вартість
26 166,00 UAH
UA-2020-09-24-002888-c cd6e2a67d1ae4a55b4780f59ae368c84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скріпніченко Світлана Анатоліївна

+380664217596 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., Виноградове, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А
Контактна особа: Скріпніченко Світлана Анатоліївна
+380664217596
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість відповідає вимогам чинного законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Виноградівського закладу повної загальної освіти ім. О.М. Соценка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Україна, Херсонська область, Олешківський район, с. Виноградове, вул. Суворова, 12, Виноградівський ЗПЗСО ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

24 вересня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Овчар Зоя Абакарівна
#2084811907
Переможець 26 166,00
UAH
24 вересня 2020 16:23

Документи

24 вересня 2020 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 13:36
ДУ2.pdf зміни до договору
05 травня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:47
ДУ1 _ 13-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:36
договір укладений
24 вересня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 п. 2. «Вартість робіт та порядок розрахунків» (без зміни договірної ціни) та викласти в новій редакції: «2.1. За виконання робіт за цим договором Замовник сплачує Виконавцю вартість робіт, яка визначається відповідно до фактично виконаного обсягу будівельно-монтажних робіт в розмірі 1,5% від вартості БМР за підсумком глав 1 -9 зведеного кошторисного розрахунку в сумі 26 166 (двадцять шість тисяч сто шістдесят шість) грн. 00 коп. без ПДВ та включає завдання по рокам: перша черга в 2020 році- 12851,00 грн. (дванадцять тисяч вісімсот п'ятдесят одна гривна 00 коп.) без ПДВ; друга черга в 2021 році- 13315,00 грн. (тринадцять тисяч триста п'ятнадцять грн. 00 коп.) без ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 13/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди в зв’язку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) внести зміни до п.п. 2.1 п. 2. «Вартість робіт та порядок розрахунків» та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 13/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 356,00
UAH