Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймачі
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2020-09-24-002240-a 34a6bc5660ef4e3d89ed7af442d00243
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шекір Надія Леонідівна

380474561548 rogojkin031112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Центр первинної медико-санітарної допомоги" Христинівського району
Код ЄДРПОУ: 39028882
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., Христинівка, Богдана Хмельницького, 2
Контактна особа: Шекір Надія Леонідівна
380474561548
rogojkin031112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 9 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 упаковка
Калоприймачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, Богдана Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 10:15
Додаток 3(калопр.).docx
24 вересня 2020 10:15
Додаток 2(ДОГОВІР).docx
24 вересня 2020 10:15
Додаток 1 (тех.завдання).docx
24 вересня 2020 10:15
Оголошення закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

отвір
Дата подання: 27 вересня 2020 22:55
Дата відповіді: 28 вересня 2020 10:06
Доброго дня, чи можна запропонувати вам як еквівалентний калоприймач з отвором для вирізання від 13 до 80 мм? Максимальний отвір для вирізання 80 мм – додаткові 5 мм забезпечують надійнішу фіксацію калоприймача за рахунок більшої площі пластини. А різниця між 12 мм і 13 мм не є функціонально значимою і не створить незручності пацієнту.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! На Ваш запит повідомляємо наступне: Додаток 1 – Технічне завдання до тендерної документації сформоване на підставі індивідуальної програми реабілітації людей з інвалідністю на підставі Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні». Згідно Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» людина з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах індивідуальної програми реабілітації. МТВ до предмету закупівлі формуються виключно у відповідності до інформації, що вказана в Заяві людини з інвалідністю. Враховуючи вищезазначене, звертаємо вашу увагу, що до розгляду не будуть прийматися аналоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 9 586,14
UAH з ПДВ
9 586,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:17
ViewFile_p71-95.pdf
01 жовтня 2020 12:17
ViewFile_p36-70.pdf
01 жовтня 2020 12:17
ViewFile_p01-35.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 9 586,14
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:47

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
9 586,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:08
скан853.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:06
скан813.pdf укладений
13 жовтня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML