Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція для лікування хворих на COVID-19
Очікувана вартість
1 253 458,00 UAH
UA-2020-09-24-001887-a 516eee9eed334e5ba04d7615956fdf1a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гончаренко

+380989346862 kogvensumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ДЕРМАТОЛОГІЇ ІМЕНІ З.Й.КРАСОВИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05481004
Вебсайт: http://okvd.sumy.ua/rozklad/
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Бєлгородська, буд. 2
Контактна особа: Ірина Гончаренко
+380989346862
kogvensumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Браксон р-н д/ін 40 мг/мл по 2 амп. №10- 50 пач;
натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл по 200 мл-1000 пляшок;
натрію хлорид р-н для інфузій 9 мг/мл по 100 мл-1000 пляшок;
розчин рінгер-лактатний р-н для інфузій по 200 мл.- 200 пляшок;
розчин рінгер-лактатний р-н для інфузій по 400 мл.- 200 пляшок;
розчин рінгер р-н для інфузій по 200 мл.- 500 пляшок;
розчин рінгер р-н для інфузій по 400 мл.- 500 пляшок;
ксилат, р-н для інфузій по 200 мл.-50 пляшок;
сода буфер р-н для інфузій 42 мг/мл по 200 мл- 50 пляшок;
реосорбілкт р-н для інфузій по 200 мл;
флуконазол р-н для інфузій 2 мг/мл по 100 мл-200 пляшок
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 штуки
фармацевтична продукція для лікування хворих на COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, 20 років Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Triprolidine

Тендерна документація

24 вересня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-27-000015 • 4de32a73e3014505a5f449e4200f80b3
Автор звернення: ГО Центр протидії корупції
Дата створення звернення: 2020-10-27 16:56
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
На веб-сторінці закупівлі міститься інформація, що звіт про договір опублікований згідно процедури, встановленій для проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Варто зазначити, що предметом закупівлі є лікарські засоби серед яких замвоником вказано - Браксон (Tobramycin), Triprolidine . Такі товари не містяться у Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. No 225 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/225-2020-%D0%BF#Text). Вказане свідчить, що Замовник не мав права проводити закупівлю відповідних товарів за вказаною процедурою. Більш того, всупереч вимогам Закону ( пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)) Замовником НЕОПРИЛЮДНЕНО ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ . Відповідно до положень пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), передбачено, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України. За результатами такої закупівлі в електронній системі закупівлі замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 цього Закону. У разі недотримання вимог щодо публікації таких звітів винні особи притягаються до відповідальності відповідно до закону. Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року No 225 (із змінами та доповненнями), затверджено “Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України” (далі — Порядок) та “Перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України” (далі — Перелік). Згідно пункту 1 Порядку, він визначає правила проведення замовником закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України. Пунктом 2 Порядку встановлено, що закупівлею є серед іншого придбання замовником робіт, що є необхідними для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), згідно з правилами, визначеними Порядком. Відповідно до пункту 5 Порядку, планування закупівель здійснюється замовником на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Згідно пункту 6 Порядку, уповноважена замовником особа серед іншого забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17 березня 2020 р. No 530-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”. Вказані замовником товари відсутні в Переліку. З огляду на викладене, вбачається, що Замовником ймовірно порушено вимоги законодавства про публічні закупівлі. Підпунктом 3 пункту 4 “Положення про Державну аудиторську службу України”, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 03 лютого 2016 року No43 (далі – Положення) передбачено, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Згідно з підпунктом 4 пункту 4 цього Положення Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контрольсеред іншого за дотриманням законодавства про закупівлі. Відповідно до пункту 6 Положення, Держаудитслужба для виконання покладених на неї завдань має право, зокрема, перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення процедур закупівель, дані на електронних носіях, проводити перевірку фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо); порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях. Крім того, відповідно до положень частин 1 та 2 статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізуєдержавну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі – органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. При цьому, у відповідності до пункту 5 частини 2 статті 8 Закону, рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності, зокрема, інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. З огляду на викладене вище, а також відповідно до частин ст. ст. 5, 20 Закону України “Про звернення громадян”, статей 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ: 1. Перевірити описані вище факти та обставини. 2. За наявності підстав, вжити передбачених чинним законодавством заходів щодо усунення виявлених порушень. 3. Відповідь за результатами звернення прошу надіслати на електронну адресу: office@antac.org.ua.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "М.Т.К."
#21633086
Переможець 125 348,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 09:59

Документи

24 вересня 2020 09:59
Електронний підпис
24 вересня 2020 09:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
021.jpg зміни до договору
11 грудня 2020 15:15
017.jpg зміни до договору
11 грудня 2020 15:15
018.jpg зміни до договору
11 грудня 2020 15:15
019.jpg зміни до договору
11 грудня 2020 15:15
020.jpg зміни до договору
11 грудня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додали до закупівлі скан-копію укладеного договору на закупівлі фармацефтичної продукції для надання стацуіонарної допомоги хворим на ковід-19
Номер договору про закупівлю: 2220/90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML