Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145292 |
Місцезнаходження: | 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18 |
Контактна особа: |
Іваницький Андрій +380484731369 tarutinoviddil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2020 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2020 09:36 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 175 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 878,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 40 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 09:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 09:38 |
ТД Навчальні кабінети 24.09.docx | |
24 вересня 2020 09:38 |
Навчальні кабінети Додаток 3 проект договору.doc | |
24 вересня 2020 09:38 |
Додаток 4.docx | |
24 вересня 2020 09:38 |
Додаток 2.docx | |
24 вересня 2020 09:38 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000035 ● a0517a47d77a40b3b6596cb9c68bdaac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
13. UA-2020-09-24-001354-a 24.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації уважно розглянув висновок Південного офісу Держаудитслужби опублікований 2 грудня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель щодо закупівлі Обладнання для навчальних кабінетів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «39160000-1 Шкільні меблі» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-24-001354-a -a та повідомляє. Тендерний комітет відділу освіти Тарутинської РДА повністю погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної документації даної закупівлі вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Тендерний комітет відділу освіти зобов’язується в подальшому не допускати такі порушення та суворо дотримуватися норм чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710). У зв’язку з виявленими порушеннями керівництвом відділу освіти Тарутинської РДА розглядається можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки членів тендерного комітету Тарутинської РДА шляхом проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у відповідних семінарах, конференціях тощо).
2020-12-09 17:02:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
-
2020-12-10 08:24:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
172 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Cкуловатов Олександр |
172 333,00
UAH з ПДВ
|
172 333,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" #43080587 |
Переможець |
172 200,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 14:35
|
Договір№897 від 27.10.2020.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 14:35
|