Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
175 740,00 UAH
UA-2020-09-24-001354-a 4dd885af5d824ac486b8b340db73f5d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваницький Андрій

+380484731369 tarutinoviddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18
Контактна особа: Іваницький Андрій
+380484731369
tarutinoviddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 09:36
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:08
Очікувана вартість: 175 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 878,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплект лабораторний "Механіка" (з цифровим датчиком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68500, Україна, Одеська область, смт. Тарутине, пр. Миру, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штуки
Набір лабораторний "Електромагнетизм"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68500, Україна, Одеська область, смт. Тарутине, пр. Миру, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штуки
Набір лабораторний "Геометрична та хвильова оптика"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68500, Україна, Одеська область, смт. Тарутине, пр. Миру, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 40 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 40 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 09:38
ТД Навчальні кабінети 24.09.docx
24 вересня 2020 09:38
Навчальні кабінети Додаток 3 проект договору.doc
24 вересня 2020 09:38
Додаток 4.docx
24 вересня 2020 09:38
Додаток 2.docx
24 вересня 2020 09:38
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000035 ● a0517a47d77a40b3b6596cb9c68bdaac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 13:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
13. UA-2020-09-24-001354-a 24.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації уважно розглянув висновок Південного офісу Держаудитслужби опублікований 2 грудня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель щодо закупівлі Обладнання для навчальних кабінетів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «39160000-1 Шкільні меблі» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-24-001354-a -a та повідомляє. Тендерний комітет відділу освіти Тарутинської РДА повністю погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної документації даної закупівлі вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Тендерний комітет відділу освіти зобов’язується в подальшому не допускати такі порушення та суворо дотримуватися норм чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710). У зв’язку з виявленими порушеннями керівництвом відділу освіти Тарутинської РДА розглядається можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки членів тендерного комітету Тарутинської РДА шляхом проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у відповідних семінарах, конференціях тощо).

2020-12-09 17:02:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто

-

2020-12-10 08:24:07

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 174 000,00
UAH з ПДВ
172 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 172 333,00
UAH з ПДВ
172 333,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 23:34
Електронний підпис
25 жовтня 2020 23:16
переможець.rar
09 жовтня 2020 22:28
Електронний підпис
09 жовтня 2020 22:27
31. МТБ та працівники.pdf
09 жовтня 2020 22:27
30. Сертифікати.pdf
09 жовтня 2020 22:27
27. Про субпідрядників.pdf
09 жовтня 2020 22:27
25. ст. 17 повна.pdf
09 жовтня 2020 22:27
24. Про ліцензію.pdf
09 жовтня 2020 22:27
19. Паспорт.pdf
09 жовтня 2020 22:27
17. Код доступу.pdf
09 жовтня 2020 22:27
16. Істотні Умови.pdf
09 жовтня 2020 22:27
13. 10 днів.pdf
09 жовтня 2020 22:27
10. Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 22:27
9. Авторизаці Vernier.pdf
09 жовтня 2020 22:27
7. Відсутність підстав.pdf
09 жовтня 2020 22:27
6. Інші вимолги Дод. 2.pdf
09 жовтня 2020 22:27
5. Зразки.pdf
09 жовтня 2020 22:27
4. Гарантія 12 місяців.pdf
09 жовтня 2020 22:27
3. Доставка, монтаж.pdf
09 жовтня 2020 22:27
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:46
12 про доставку 2.pdf
09 жовтня 2020 16:46
28 довкілля.pdf
09 жовтня 2020 16:46
27 про гарантію.pdf
09 жовтня 2020 16:46
26 про країну товару.pdf
09 жовтня 2020 16:46
25 про доставку.pdf
09 жовтня 2020 16:46
22 Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 16:46
21 про відповідність.pdf
09 жовтня 2020 16:46
20 проект.pdf
09 жовтня 2020 16:46
11 довідка про договір.pdf
09 жовтня 2020 16:46
10 ОПД.pdf
09 жовтня 2020 16:46
17 про відхилення.pdf
09 жовтня 2020 16:46
9 довкілля.pdf
09 жовтня 2020 16:46
8 довідка про договір.pdf
09 жовтня 2020 16:46
15 про особу.pdf
09 жовтня 2020 16:46
4 про повноваження.pdf
09 жовтня 2020 16:46
2 стаття 17.pdf
09 жовтня 2020 16:46
1 установчі документи.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:29
Технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 17:29
Комерційна пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 17:29
Кваліфікація.pdf
09 жовтня 2020 17:29
ФОП Заплавний Ю.О..pdf
09 жовтня 2020 17:29
Витяг ФОП Заплавний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

ФОП Cкуловатов Олександр

фізична особа-підприємець Заплавний Юрій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 172 200,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
172 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 14:35
Договір№897 від 27.10.2020.pdf укладений
28 жовтня 2020 14:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 700,00 UAH)