Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-вишукувальної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі КНП «ДЦПМСД №4» ДМР по вул. Шевченка, 6 А у м. Дніпрі». Коригування.
Очікувана вартість
37 844,00 UAH
UA-2020-09-23-014297-b ffefa00d94de4534b90f480e3d077f87
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні, економічні та інші дані й вимоги до проектно-вишукувальної продукції, що є предметом договору, зазначені в завданні на проектування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проектно-вишукувальної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі КНП «ДЦПМСД №4» ДМР по вул. Шевченка, 6 А у м. Дніпрі». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

23 вересня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЦЮК ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ
#2677012451
Переможець 37 844,00
UAH
23 вересня 2020 17:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:56
23-09-3.pdf укладений
23 вересня 2020 17:56