Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пісковий бункер циклонний з шиберною засувкою та електроприводом
Очікувана вартість
656 500,00 UAH
UA-2020-09-23-013648-b f6be876a55384a6b8f7cc8f15a91bcfe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Левченко

+380486863116 chornomorskvodokanal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКВОДОКАНАЛ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32927653
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська обл., м. Черноморськ, пр. Миру, 41а
Контактна особа: Володимир Левченко
+380486863116
chornomorskvodokanal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 656 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 282,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Пісковий бункер циклонний з шиберною засувкою та електроприводом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, Дальницька сільська рада, комплекс будівель і споруд №2 (за межами населеного пункту)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору накопичувальні бункери, відповідний код - 44614100-8. Аванс 15 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:59
Ескіз.pdf
23 вересня 2020 16:59
Проект договору.doc
23 вересня 2020 16:59
Вимоги до учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

изготовление чертежей бункера с площадкой
Дата подання: 02 жовтня 2020 10:51
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 11:12
Добрый день, подскажите пожалуйста не могу найти где указано что Исполнитель должен подготовить чертежи?
Відповідь: Доброго дня! В документі вимоги до учасника, а саме: Учасники у складі пропозиції повинні надати : - Креслення конструкції в зборі, узгодженого з Замовником;
- Креслення складальних одиниць конструкції, узгодженого з Замовником;
- Специфікація складального креслення, узгоджена з Замовником;
шкаф управления
Дата подання: 05 жовтня 2020 09:12
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 14:42
подскажите чем должен комплектоваться шкаф управления?
Відповідь: Добрий день!
Шафа управління комплектується з:
1. Кнопка управління - Відкриття- Стоп - Закриття №1, №2
2. Пускач Відкриття/Закриття №1, №2.
3. Індикатор мережі 380v.
4. Датчик рівня заповнення бункерів №1,№2.
5. Дзвінок гучного бою заповнення бункерів.
Конструкційний матеріал
Дата подання: 06 жовтня 2020 18:15
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 09:33
Доброго дня. Чи може розлядатися альтернативний конструкційний матеріал для виготовлення бункерів, а саме- поліпропілен (PP)? Данний матеріал не підлягає корозії, а також стійкий до дії агресивних середовищ (кислот, лугів, розчинів солей, тощо)
Відповідь: Доброго дня. Бункера встановлюються на існуючі з/б конструкції на відкритій місцевості 500м від моря і повинні бути виготовлені з нержавіючої сталі AISI (аналог сталі 12Х18Н10Т. Головним недоліком поліпропілену є нестійкість до впливу прямих сонячних променів. Ультрафіолет робить згубний вплив на матеріал, він стає крихким, змінюється його хімічний склад. При знаходженні поліпропіленового матеріалу на відкритому сонці протягом тривалого часу, вона може зламатися при найменшому фізичному впливі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-23-013648-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХАРКІВЕНЕРГОРЕМОНТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:31635956
Дата подання: 28 вересня 2020 11:28
Корректировка проекта договора
Просим внести коррективы:
1. Указать условия поставки товара согласно международным стандартам
2. Указать, что изготовление товара выполняется согласно эскизам или чертежам предоставленных Заказчиком, которые являются неотъемлемой частью договора
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2020 09:55
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. З урахуванням чинного законодавства та нормативно-правової бази в ході здійснення
зовнішньоекономічної діяльності операції використання правил ІНКОТЕРМС має обов`язковий характер.
Використання правил ІНКОТЕРМС в контрактах, укладених між українськими суб`єктами господарської діяльності , передбачено п.4ст.265 Господарського кодексу України. Однак абзацом 1 п.4 ст.179 Кодексу передбачено, що сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення , коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
2. Однією з вимог до предмета закупівлі є виготовлення креслень конструкції в зборі Учасником, узгоджених з Замовником за ескізом після проведення необхідних замірів Учасником, які в подальшому можуть бути додатком до Договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техэнергохим" 646 500,00
UAH з ПДВ
646 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техэнергохим"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техэнергохим"
#22161169
Переможець 646 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техэнергохим"
#22161169
646 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 14:27
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
10 березня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:42
Додаткова угода №2 -65 від 27.01.2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:07
Додаткова угода Техенергохім.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 10:21
Договір 426.pdf укладений
04 листопада 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про Публічні Закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 646 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 750,00 UAH)