Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (Турнікет Lot Expert)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-09-23-011856-b 0de733b3bb1842c29902fe1e34edd38d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бездідько

+380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43440735
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
Контактна особа: Оксана Бездідько
+380954340304
oksana.bezdidko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 11:58
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Турнікет Lot Expert (Код ДК 021:2015: 42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: поставлений товар повинен бути вільний від будь-якого дефекту виробництва та виготовлений у повній відповідності з технічними умовами на даний вид товару, повинен бути новим та таким, що раніше не використовувався, і складатися з матеріалів, що раніше не використовувалися. Якість товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України. Технічні характеристики більше детально викладені у завантаженому файлі "Оголошення Турнікет" Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:58
Оголошення Турнікет.doc
23 вересня 2020 15:57
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" 29 000,00
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНИЙ ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 29 500,00
UAH з ПДВ
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 19:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 19:08
сертифікат.pdf
01 жовтня 2020 19:08
пропозиція.jpg
01 жовтня 2020 19:08
Паспорт+ІПН.pdf
01 жовтня 2020 19:08
оголошення.pdf
01 жовтня 2020 19:08
Договір.pdf
01 жовтня 2020 19:08
Довідки.pdf
01 жовтня 2020 19:08
гарантійний лист.jpg
01 жовтня 2020 19:08
гарант лист.jpg
01 жовтня 2020 19:08
Витяг+виписка.pdf
01 жовтня 2020 19:08
Expert_3.6.1_rus_print_v2.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНИЙ ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА"
#3239002464
Переможець 29 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 18:31

Документи

05 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:30
Протокол 224.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА"
#3239002464
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:30
Протокол 224.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:40
Договір 163-20.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 000,00
UAH