Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 600,00 UAH
UA-2020-09-23-008324-b 0b097b78778c49a79604416d822df1cd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сергач

+380612238016 sergachnatali58@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Териториальне медичне об’єднання «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38563265
Вебсайт: http://www.smp.zp.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Контактна особа: Наталя Сергач
+380612238016
sergachnatali58@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 14:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 14:07
Очікувана вартість: 4 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
398 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:12
Проект договору.doc
23 вересня 2020 14:12
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

канцтовари
Дата подання: 25 вересня 2020 13:37
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:40
Позиція №2 олівець який саме? Позиція №9 довжина дироколу? Позиція №16 ножиці скільки см? Позиція № 17гумка, якої фірми? Позиція№18 лінійка, скільки см і з якого матеріалу: дерев`яна, пластикова, металева? Позиція №21 довжина біндерів? Позиція № 22, що таке набір кліпів?
Відповідь: Позиція №2 - Олівець чорнографітний з гумкою; Позиція №9 - Діркопробивач на 20 аркушів металевий; Позиція №16 - Ножиці 21 см. з пластмасовими ручками; Позиція №17- Гумка біло-сіра для олівця та чорнила прямокутна; Позиція №18-Лінійка 30 см. пластикова; Позиція №21-кліпер для спрощення управління файлами; Позиція №22-кліпи для кліпера 4.8 мм.,50 штук..
Канцтовари
Дата подання: 28 вересня 2020 11:46
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:56
Що таке кліпер та ножиці 18,5 см. з висувним канцелярським ножем?
Відповідь: 1.Біндер-кліпер для скріплення паперу за допомогою кліпів. Пластиковий корпус, металевий механізм . Використовується з кліпами розміром 4,8мм та 6,4мм. В комплекті з кліпером по 10 шт. кліпів 4,8мм та 6,4мм.
2.Ножиці з висувним ножем, що є єдиною конструкцією. Довжина не менше 18см. Пластиковий корпус, металеві леза. Ширина леза ножа – 9мм. Можливість заміни леза у ножа.
вимоги діскримінаційні та прописані під конкретного учасника
Дата подання: 29 вересня 2020 12:55
Шановний замовнику, обгрунтуйте будь ласка необхідність закупівлі за бюджетні кошти іграшок, типу "Біндер кліпер" та "Ножиці 18,5 см. з висувним канцелярським ножем", які предсталені лише на російських сайтах та на aliexpress. Для чого потрібні саме Ножиці 18,5 см. з висувним канцелярським ножем? Відповідь звичайно є - для того, щоб прийняти участь у закупівлі міг тількі один учасник ТОВ Офіс Комфорт, або якийсь його ФОП, тому що вони купили ці товари на aliexpress або привезли з Кітаю, замовили висновок через крупного канцелярського імпортера та тепер прописують у договорних тендерах. До того ж умови закупівлі містять діскриминаційні вимоги, які обмежують коло можливих учасників. Наприклад "Поставка Продукції здійснюється протягом одного дня з дня отримання заявки, один раз на тиждень, протягом 2020 року", навіщо так багато поставок та в такі стислі сроки? Ви закуповуєте дрібне канцелярське приладдя, яке не потребує багато місця та особливих умов зберігання, можливо забрати все однією поставкою. Далі "сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я Учасника торгів". Сертифікат ISO 9001:2015 виданий на ім'я Учасника торгів не дає жодної гарантії поставки якісного товара, бо Учасник - постачальник не є виробником товару!, а лише посередник! Ця вимога по-перше діскримінаційна, бо сертифікація по ISO не є обов'язковою, по-друге безглузда. Але зрозуміло, для чого вона - ваш улюблений постачальник ТОВ Офіс Комфорт має такий сертифікат. Вартість товарів без "іграшок" приблизно 2200грн, очікувана вартість 4600, тоб то 2400 гривень бюджетних коштів замовник планує витратити на всяку лабуду. Вартість звичайних ножиць 15грн, канцелярського ножа 4 грн, звичайного канцелярського середньго біндера 1,20грн. Тоб то на 2400 гривень можливо купити 100 ножиць, 100 ножів та 400біндерів, замість 2 біндер-кліперів, 2 набірів клипів та 2 Ножиц 18,5 см. з висувним канцелярським ножем!!! Також поясніть, куди поділись біндер-кліпери, яки ви закуповували раніше через попередні закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій