Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування хворих ЦМЛ)
Очікувана вартість
625 000,00 UAH
UA-2020-09-23-008310-b f9030cc1db1d4512856fd7293b80337d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобова Марина Віталіївна

+380463146325 nezhin.gorbolnica@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького" Ніжинської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02774125
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вулиця Московська 21
Контактна особа: Лобова Марина Віталіївна
+380463146325
nezhin.gorbolnica@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Звіт про результати проведення процедури закупівлі: 1) UA-2020-08-21-002327-b Дата формування звіту: 06 вересня 2020 2) UA-2020-09-07-000550-c Дата формування звіту: 22 вересня 2020

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 14:29
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


55521200-0 Послуги з доставки їжі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 послуга
Послуги по забезпеченню харчування хворих ЦМЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Московська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг отримання акту надання послуг за 15 днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

23 вересня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КТВП "Школяр"
#14231950
Переможець 625 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 14:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КТВП "Школяр"
#14231950
625 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:18
IMG_20201230_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:15
дод.угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 09:08
IMG_20201006_0001.pdf укладений
06 жовтня 2020 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - зменшити суму договору на - 137'325,00 грн.(Сто тридцять сім тисяч триста двадцять п'ять гривень 00 копійок) з ПДВ. Загальна сума договору після зменшення складає – 487'675,00 грн.( Чотириста вісімдесят сім тисяч шістсот сімдесят п'ять гривень 00 копійок ) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 6/10-ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставляти Покупцю товар в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п.3.3. Договору, а саме: 117'500,00 грн. (Сто сімнадцять тисяч п'ятсот гривень 00 копійок ) в т. ч. ПДВ. Продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року , а саме: до 28 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 6/10-ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 605 175,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 862,50 UAH)