Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт нежитлового приміщення, по вул. 1 Травня,4 - Комітет мікрорайону №5
Очікувана вартість
82 417,20 UAH
UA-2020-09-23-004907-b 66480fa53f44442385bbcf309b3522ad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна Кусакіна

+380626479093 kpsez02kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.КРАМАТОРСЬКА
Код ЄДРПОУ: 31944772
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Краматорський, буд. 47
Контактна особа: Ольга Олександрівна Кусакіна
+380626479093
kpsez02kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 82 417,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт нежитлового приміщення, по вул. 1 Травня,4 - Комітет мікрорайону №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, Краматорськ, 1 травня,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед виконанням робіт, протягом 7 (семи) робочих днів з дати виставлення рахунку, Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі 30% від договірної ціни на строк не більше ніж 14 (чотирнадцять) календарних днів за умови надання рахунку на здійснення попередньої оплати, та при наявності фактичного фінансування. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, визначених договорами про закупівлю товарів, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. У разі, якщо попередня оплата не буде своєчасно використана, Підрядник зобов’язаний повернути грошові кошти на рахунок Замовника,у строк не більше 3-х робочих днів; Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт за цим Договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт на підставі наданих Підрядником підписаних актів за формою КБ-2в та довідки форми КБ-3 з відстрочкою платежу до 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Замовником підстави, а саме підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технічний нагляд. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 11:42
оголошення спрощена процедура поточний ремонт 1 Травня.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БВК БУДСТАНДАРТ 82 160,35
UAH
82 160,35
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:54
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:50
Тендерна пропозиц.pdf
01 жовтня 2020 17:50
Статут 2020.pdf
01 жовтня 2020 17:50
Сертифікат смет.PDF
01 жовтня 2020 17:50
лист-довідка ТОВ.pdf
01 жовтня 2020 17:50
лист-гарантія.pdf
01 жовтня 2020 17:50
лист щодо ліцензії.pdf
01 жовтня 2020 17:50
Відомості про ТОВ.pdf
01 жовтня 2020 17:50
Відгук суд.PDF
01 жовтня 2020 17:50
Відгук ісполком.pdf
01 жовтня 2020 17:50
Витяг єдиний податок.pdf
01 жовтня 2020 17:50
Баланс Будстандарт 2019.pdf
01 жовтня 2020 17:50
Аналог_договор.rar
01 жовтня 2020 17:50
аналог_дог_2.rar
01 жовтня 2020 17:50
417_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
01 жовтня 2020 17:50
417_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
01 жовтня 2020 17:50
417_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
01 жовтня 2020 17:50
417_ДЦ_ДЦ.pdf
01 жовтня 2020 17:50
417_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БВК БУДСТАНДАРТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БВК БУДСТАНДАРТ
#42902148
Переможець 82 160,35
UAH
05 жовтня 2020 14:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БВК БУДСТАНДАРТ
#42902148
82 160,35
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:51
Доп №3 ост .розр..jpg укладений
03 грудня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 13:12
Дод угода №2 до дог 145 20 001.jpg зміни до договору
30 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 11:41
доп до дог№ 145 20.rar зміни до договору
19 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:25
Договір № 145 20.rar укладений
08 жовтня 2020 14:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2020 10:07
81 792,85 UAH UA588201720344350007000063517
КП "СЕЗ" жкг м.Краматорська
UA753348510000000002600096482
ТОВ "БВК БУДСТАНДАРТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни здійснюється не у відповідності до ст .36 Закону України "Про публічні закупівлі" через не поширення її дії на договори, що укладені не за результатами тендерних процедур. Після внесення змін - обсяг не змінився .Загальна сума після внесення змін -не змінилася. Зміна реквізитів.Приведення договору у відповідність.
Номер договору про закупівлю: 145/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Після внесення змін - обсяг не змінився відображений в дефектному акті. Загальна сума після внесення змін -не змінилася. Сторони дійшли згоди виключити п.15.2
Номер договору про закупівлю: 145/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 792,85
UAH