Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста свіжа
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2020-09-23-004068-b 27667c926ed6475294be518081b2cf64
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шлянюк Катерина Федорівна

380473395236 bi-rotmistrivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ротмістрівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 21376755
Місцезнаходження: 20726, Україна , Черкаська обл., село Ротмістрівка, вулиця Максима Рильського (Горького),2
Контактна особа: Шлянюк Катерина Федорівна
380473395236
bi-rotmistrivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 14:00
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20726, Україна, Черкаська область, село Ротмістрівка, вулиця Максима Рильського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений Товар в національній валюті України в безготівковій формі на протязі 40 календарних днів після поставки Товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Можлива відстрочка платежу у зв’язку із затримкою у надходженні фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вартість зазначається в накладній та рахунку з урахуванням витрат на транспортування, сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежів. Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 11:16
проект ДОГОВОРУ капуста.docx
23 вересня 2020 11:16
тв капуста.docx
23 вересня 2020 11:15
Документація щодо проведення закупівл капуста.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій