Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергодарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – Дошкільний навчальний заклад» №6 за адресою: Запорізька область, м. Енергодар, пр. Будівельників, 14 - капітальний ремонт покрівлі (коригування), ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 – 45260000-7– Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 380 724,00 UAH
UA-2020-09-23-003077-c 48d04157fcaf4f2985443edb8cfb7f24
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613962972 en.uo.sz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613962972
en.uo.sz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 16:45
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 11:05
Очікувана вартість: 1 380 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 904,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Зміни до річного плану закупівель управління освіти Енергодарської міської ради на 2020 рік затверджені протоколом уповноваженої особи від 23.09.2020 №114. Місцезнаходження замовника: пр-т. Будівельників, б.21, Запорізька область, м. Енергодар, 71503, ЄДРПОУ 20520150, категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (орган місцевого самоврядування).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Енергодарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – Дошкільний навчальний заклад» №6 за адресою: Запорізька область, м. Енергодар, пр. Будівельників, 14 - капітальний ремонт покрівлі (коригування), ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, пр. Будівельників, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Між Замовником та Підрядником за цим Договором, у відповідності до Постанови КМУ від 04 грудня 2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», а також Положення про здійснення попередньої оплати при закупівлі за бюджетні кошти, затвердженого наказом управління освіти від 28.05.2020 №082/АГ, може здійснюватись попередня оплата для придбання матеріалів на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів, виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів, на строк не більше 1 (одного) місяця в межах до 30% від вартості робіт встановлених цим договором, який Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи, відповідно до умов цього договору, на підставі актів за формою КБ-2 і довідки КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін, за фактично виконаний обсяг робіт протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:09
Оголошення про закупівлю в новій редакції.pdf
23 вересня 2020 16:41
проєкт договору.pdf
28 вересня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:09
Оголошення про закупівлю в новій редакції.pdf
23 вересня 2020 16:41
Оголошення про закупівлю.pdf
23 вересня 2020 16:41
проєкт договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по документації
Дата подання: 28 вересня 2020 09:51
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:20
Відповідно до Додатку 1, 2, 3, 4, 5 та 8 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає від Учасника процедури закупівлі під час подання пропозиції надавати інформацію відповідно до наведених форм. У зв’язку з тим, що Оголошення та вище зазначені додатки до нього подані у PDF форматі , просимо Замовника надати Додатки 1, 2, 3, 4, 5 та 8 до Оголошення у форматі WORD з метою дотримання відповідних форм та вимог Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Оголошення про спрощену закупівлю по даній закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення про спрощену закупівлю та додатки до неї, замовником розміщено Оголошення про спрощену закупівлю у машинозчитувальному форматі «.pdf.». Отже замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі». На даний час замовник позбавлений можливості додатково завантажити на веб-портал Уповноваженого органу Оголошення про спрощену закупівлю у форматі DOC/DOCX (для полегшення роботи Учаснику), оскільки такі дії не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та можуть бути розцінені як внесення змін до Оголошення про прощену закупівлю, що спричиняє продовження строку подання пропозицій не менше ніж на два робочих дня.
Уточнення по документації
Дата подання: 28 вересня 2020 09:51
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:06
Відповідно до п.1.2. Примітки Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що виконроб або майстер, керівник, особа відповідальна за охорону праці на підприємстві повинні бути штатними працівниками. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абз.4 п.1 ч.4 Прикінцевих положень Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. На підставі викладеного вище вимагаємо внести зміни до п. 1.2. Примітки Додатку 3 до Оголошення та зазначити: «…Керівник повинен бути штатним працівником; виконроб або майстер, особа відповідальна за охорону праці на підприємстві на підприємстві МОЖУТЬ бути штатними або найманими працівниками».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання в Оголошення буду внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМСТРОЙ" 1 133 258,32
UAH з ПДВ
1 133 258,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ" 1 375 447,20
UAH з ПДВ
1 375 447,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:29
465.imd
06 жовтня 2020 15:29
14. Довідки з банку.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 08:57
Електронний підпис
06 жовтня 2020 08:48
Електронний підпис
06 жовтня 2020 08:40
Електронний підпис
06 жовтня 2020 08:38
статут.pdf.p7s
06 жовтня 2020 08:38
статут.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Наказ про призначення.pdf
06 жовтня 2020 08:38
ліцензія.pdf.p7s
06 жовтня 2020 08:38
ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Витяг ПДВ.pdf.p7s
06 жовтня 2020 08:38
Витяг ПДВ.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
06 жовтня 2020 08:38
Витяг з ЄДР.pdf
06 жовтня 2020 08:38
ЦПД.pdf
06 жовтня 2020 08:38
ЦПД з працівниками.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Табл.6.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Сертифіка_кошторисник.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Розрахунок прибутку.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Пояснювальна записка.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Локальний кошторис.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Лист-пояснення.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Згода з форм.помилками.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Додаток_9.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Додаток_8.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Додаток_5.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Додаток_3.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Додаток_2.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Додаток_1.pdf
06 жовтня 2020 08:38
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМСТРОЙ"

ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМСТРОЙ"
#31845292
Відхилено 1 133 258,32
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:46
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ"
#41373919
Переможець 1 375 447,20
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:52

Документи

08 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ"
#41373919
1 375 447,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:27
Додаткова угода 1 до договору 25-16102020.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 13:22
договір укладений
16 жовтня 2020 13:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 жовтня 2020 12:38
412 634,00 UAH UA428201720344291003100030435
Упр.освіти Енергодарської МР
UA198201720355339011700707263
ТОВ "Проектне бюро "СОФІЯ"
Оплачений
17 листопада 2020 14:08
368 915,96 UAH UA428201720344291003100030435
Упр.освіти Енергодарської МР
UA723133990000026007055711533
ТОВ "Проектне бюро "СОФІЯ"
Оплачений
25 листопада 2020 13:04
262 581,37 UAH UA428201720344291003100030435
Упр.освіти Енергодарської МР
UA723133990000026007055711533
ТОВ "Проектне бюро "СОФІЯ"
Оплачений
22 грудня 2020 11:35
330 787,93 UAH UA428201720344291003100030435
Упр.освіти Енергодарської МР
UA723133990000026007055711533
ТОВ "Проектне бюро "СОФІЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, п.2.3. Договору, у зв’язку з перепроходженням замовником експертизи та внесенням змін до проектної документації під час виконання робіт, що призвело до зміни обсягів робіт, у відповідності до експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 11.11.2020 №08-0446-20, Сторони домовились внести зміни до договору наступним чином: • п.1.2. договору викласти в наступній редакції: «Склад та обсяги робіт, що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та дефектного акту, які є додатками (2,3, 6, 7) до цього Договору». • п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Договірна ціна зазначена у відповідності до чинних Державних стандартів України (ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) та викладена в додатку (1, 5 )до цього Договору.» 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. 3. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною договору №25/16102020 від 16.10.2020.
Номер договору про закупівлю: 25/16102020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 374 919,26
UAH (в тому числі ПДВ 229 153,21 UAH)