Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4 та інше дрібне канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-09-22-014389-b e2dad16ea99947788d56e6a1f2323173
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ирина Леонтьевна

+380997043694 lpu_02080017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995189
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. 20-річчя Перемоги, буд. 34
Контактна особа: Ирина Леонтьевна
+380997043694
lpu_02080017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:16
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 упаковка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штуки
Швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штуки
Папка на зав"язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Папка "Дело"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Швидкозшивачи пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 упаковка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Скоби для стиплерів №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Скоби для стиплерів №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Подорожній лист службового легкового автомобілю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 19:27
оголошення канцтовари.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Жушман Яна Всеволодівна 8 382,00
UAH з ПДВ
7 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 9 567,00
UAH з ПДВ
7 133,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 8 850,30
UAH з ПДВ
8 158,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 21:35
Електронний підпис
01 жовтня 2020 20:59
витяг ЖушманЯВ.rtf
01 жовтня 2020 20:06
IMG_20181205_0007.pdf
01 жовтня 2020 20:04
серт3.zip
01 жовтня 2020 20:04
серт2.zip
01 жовтня 2020 20:04
серт..zip
01 жовтня 2020 20:04
інформацйна довідка.pdf
01 жовтня 2020 20:04
ціноваpdf.pdf
01 жовтня 2020 20:04
IMG_20181205_0008.pdf
01 жовтня 2020 20:04
IMG_20181205_0009.pdf
01 жовтня 2020 20:04
New Feture Laser- расширенный.pdf
01 жовтня 2020 20:04
жушман ЕДР1 (1).JPG
01 жовтня 2020 20:04
жушман ЕДР2.JPG
01 жовтня 2020 20:04
жушман РПЕП1.JPG
01 жовтня 2020 20:04
10.JPG
01 жовтня 2020 20:04
03.JPG
01 жовтня 2020 20:04
02.JPG
01 жовтня 2020 20:04
01.JPG

Публічні документи

30 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:39
Пропозиція3.pdf
30 вересня 2020 17:39
договір3.doc
30 вересня 2020 17:39
ЛИСТ (ліцензія).pdf
30 вересня 2020 17:39
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
30 вересня 2020 17:39
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:43
Проект договора.pdf
30 вересня 2020 20:16
Висновки на продукцію.rar
30 вересня 2020 20:16
Цінова_канцтовари.pdf
30 вересня 2020 20:16
Додаток 1 .pdf
30 вересня 2020 20:16
Лист-згода_ договір.pdf
30 вересня 2020 20:16
Лист щодо Ліцензування.pdf
30 вересня 2020 20:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 вересня 2020 20:16
Витяг 03.08.2020.pdf
30 вересня 2020 20:16
Статут_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Жушман Яна Всеволодівна

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жушман Яна Всеволодівна
#3287320861
Переможець 7 130,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 13:44

Документи

06 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Жушман Яна Всеволодівна
#3287320861
7 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 10:20
Договор 94 Жушман.pdf укладений
21 жовтня 2020 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 130,00
UAH