Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по б-ру Юр'єва в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 618 041,00 UAH
UA-2020-09-22-014281-b 2ad99cbd5bad4018be856ffd1fb22e01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:18
Очікувана вартість: 2 618 041,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 090,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по б-ру Юр'єва в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, Немишлянський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 18:54
Додаток № 4.doc
22 вересня 2020 18:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
22 вересня 2020 18:54
Додаток № 3.docx
22 вересня 2020 18:54
Додаток № 2.docx
22 вересня 2020 18:54
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО" 2 598 410,60
UAH з ПДВ
2 487 352,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Полтава-Паритет" 2 610 325,00
UAH з ПДВ
2 503 400,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:53
Довідка ДФС.pdf
20 жовтня 2020 13:53
Довідка МВС.pdf
07 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:46
Банкiвс_ка_Гарантiя.7z
07 жовтня 2020 11:46
23 Протокол зборів.pdf
07 жовтня 2020 11:46
22 Довідка про санкції.pdf
07 жовтня 2020 11:46
21 Копiя Свiдоцтва ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 11:46
20 Декларація КВТ.pdf
07 жовтня 2020 11:46
11 Технiчна специфiкацiя.pdf
07 жовтня 2020 11:46
9 Опис до Статуту.pdf
07 жовтня 2020 11:46
8 Копiя Статуту КВТ.pdf
07 жовтня 2020 11:46
24 Копія лист відгук.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:59
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:59
Банківська гарантія.zip
07 жовтня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"

ПП "Полтава-Паритет"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"
#34754360
Переможець 2 487 352,80
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"
#34754360
2 487 352,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:55
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 16:01
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:22
Договір.pdf укладений
28 жовтня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 824
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 2 465 968 грн. 80 коп. (два мільйони чотириста шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 410 994 грн. 80 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 2 465 968 грн. 80 коп. (два мільйони чотириста шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 410 994 грн. 80 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 4. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 21.12.2020р. Період виконання робіт: жовтень 2020р. – грудень 2020р.». 6. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 21.12.2020р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 824
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 21 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 465 968,80
UAH (в тому числі ПДВ 410 994,80 UAH)