Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція системи теплопостачання комунального закладу "Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа» (продовження робіт)
Очікувана вартість
2 595 459,60 UAH
UA-2020-09-22-013166-b 47008c86492744128bd503bf0544610b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Департамент є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом «Реконструкція системи теплопостачання комунального закладу "Нікольська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа».
Задля реалізації цього проекту будівництва департамент у червні 2020 року за результатами тендеру уклав з переможцем ТОВ «АСТЕР-М» договір № 50б-20 з ціною 7 520 000,00 грн. Проте, через коригування проекту будівництва проектні рішення зазнали суттєвих змін із збільшенням вартості робіт. Роботи, що зазнали змін через коригування проекту будівництва виконувати стало неможливо, тому вартість договору була зменшена до 5 637 104,74 грн.
Таким чином, у департаменту виникла необхідність закупівлі змінених та додаткових робіт. За розрахунками очікувана вартість робіт складає 2 595 459,60 грн., тобто їх загальна вартість становить менше 50% від ціни основного договору № 50б-20.
Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є:
1) звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.06.2020 ID: UA-2020-05-04-003091-b;
2) експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК» від 15.08.2019 № 23099 щодо розгляду проєктної документації по робочому проекту «Реконструкція системи теплопостачання комунального закладу "Нікольська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа»;
3) експертний звіт ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 14.09.2020 № 10-0569-20 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Реконструкція системи теплопостачання комунального закладу "Нікольська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 17:08
Оскарження наміру укласти договір: 03 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція системи теплопостачання комунального закладу "Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа» (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька область, Нікольський район, смт Нікольське, вул. Свободи, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

22 вересня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕР-М"
#35590228
Переможець 2 480 563,12
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 17:08

Документи

22 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:07
Пр-л 69 (547)-П2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 17:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕР-М"
#35590228
2 480 563,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:07
Пр-л 69 (547)-П2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:16
ду1 від 01.12.2020 дог 110б-20 від 05.10.2020.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 10:42
договір від 05.10.2020 № 110б-20.pdf укладений
05 жовтня 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення через економію ДЦ до 2426574,38 грн. з ПДВ 404429,06 грн.
Номер договору про закупівлю: 110б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 426 574,38
UAH (в тому числі ПДВ 404 429,06 UAH)