Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт кабінету лікаря-педіатра №225 приміщення Володимир – Волинської АЗПСМ № 2 КП «Володимир-Волинський ЦПМД» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Очікувана вартість
78 882,00 UAH
UA-2020-09-22-012769-b 0085cff9bb4c42fdace241e0dea38254
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостинська Юлія

+380979906175 buhvvcpmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42305352
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20
Контактна особа: Мостинська Юлія
+380979906175
buhvvcpmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:06
Очікувана вартість: 78 882,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 394,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт кабінету лікаря-педіатра №225 приміщення Володимир – Волинської АЗПСМ № 2 КП «Володимир-Волинський ЦПМД» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир-Волинський, вулиця Павлова будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 16:33
Тендерна документація 225.pdf
22 вересня 2020 16:33
додаток_2.pdf
22 вересня 2020 16:33
додаток_1.pdf
22 вересня 2020 16:33
Додаток 4 проєкт договору.pdf
22 вересня 2020 16:33
додаток 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІМ-МІСЬКБУД" 66 361,00
UAH з ПДВ
65 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ" 77 200,00
UAH з ПДВ
66 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:52
Тендерна пропозиція.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Проект договору.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Підсумкова відомість.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Локальний кошторис.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Листи відгуки.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Лист санкції.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Копія статуту.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Копія паспорту.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Копія наказу.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Копія ліцензії.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Договірна ціна.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Довідка про досвід.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Довідка ПРИВАТБАНК.pdf
07 жовтня 2020 10:52
Гарантійний лист.PDF
07 жовтня 2020 10:52
Акт відвідування.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2020 00:17
Ліцензія електронна.JPG
07 жовтня 2020 00:17
статут Престиж.pdf
07 жовтня 2020 00:17
ДОВІДКА СТ.17.pdf
07 жовтня 2020 00:17
довідка зобов_язання.PDF
07 жовтня 2020 00:17
Про відкриття рахунку.pdf
07 жовтня 2020 00:17
лист згода.PDF
07 жовтня 2020 00:17
лист-підтвердження.pdf
07 жовтня 2020 00:17
ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 00:17
Витяг з ЄДР.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІМ-МІСЬКБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІМ-МІСЬКБУД"
#42349452
Рішення скасоване 65 966,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:34
ТОВ "ДІМ-МІСЬКБУД"
#42349452
Відхилено 65 966,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ"
#43533206
Відхилено 66 300,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:44

Документи

27 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний Учаснику, висловлюючи свою повагу, повідомляю наступне. Відповідно до розділу І Додатку № 2 Тендерної документації на закупівлю: «Поточний ремонт кабінету лікаря-педіатра №225 приміщення Володимир – Волинської АЗПСМ № 2 КП «Володимир-Волинський ЦПМД» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», UA-2020-09-22-012769-b, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наступні документи: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власне або орендоване) (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди) та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (перелічити наявне обладнання, вказавши найменування, кількість, технічний стан, рік випуску). - Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ПІП працівників, їх спеціальність, стаж роботи за спеціальністю та форма зайнятості: штатний працівник, зовнішній сумісник, зайнятий за цивільно-правовим договором тощо). - Довідка на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. Копія аналогічного договору надається разом з усіма додатками до такого договору та копіями документів про його повне виконання (копіями актів наданих послуг / виконаних робіт, додаткових угод (за наявності). Як вбачається з ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Дослідивши тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ", можна зробити висновок, що Учасник у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, не вказав їх технічний стан та рік випуску, а також відсутня довідка на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. Крім цього, копію аналогічного договору необхідно було подати разом з усіма додатками до такого договору та копіями документів про його повне виконання (копіями актів наданих послуг / виконаних робіт, додаткових угод (за наявності). Крім цього Замовником зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для Учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а надається інформаційна довідка у довільній формі щодо відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів. Отже, для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду Вашої пропозиції, необхідно додати до своєї пропозиції: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, (перелічити наявне обладнання, вказавши найменування, кількість, технічний стан, рік випуску); - довідку на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору; - усі додатки до аналогічного договору та копії документів про його повне виконання (копії актів наданих послуг / виконаних робіт, додаткових угод (за наявності).

Документи

30 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
30 жовтня 2020 14:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі