Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, папір перфорований 420 мм
Очікувана вартість
590 000,00 UAH
UA-2020-09-22-011289-b 294b7c5ab6f245b59545afb9e3b6893a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Петрівна Червинська

+380462603485 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Людмила Петрівна Червинська
+380462603485
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 14:42
Очікувана вартість: 590 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника: 14005, м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А,
Код ЄДРПОУ 21390940
Категорія: орган соціального страхування (п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою (п. 7 розділу І тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 пачка
Папір А4 (відповідний код 30197630-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 ящик
Папір перфорований 420 мм (відповідний код 30199310-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі на підставі отриманих рахунку та накладної протягом 10-ох банківських днів, з дати фактичної поставки товару, шляхом перерахування замовником відповідної суми коштів на поточний рахунок постачальника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою (п. 7 розділу І тендерної документації). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:47
Додаток 1.doc
22 вересня 2020 15:47
Додаток 2.doc
22 вересня 2020 15:47
Договір 3.doc
22 вересня 2020 15:47
ТД папір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 517 200,00
UAH з ПДВ
503 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 559 104,00
UAH з ПДВ
503 748,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 588 420,00
UAH з ПДВ
588 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:17
Документи.pdf
07 жовтня 2020 14:18
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:17
Аналогічний договір2.pdf
07 жовтня 2020 14:17
Аналогічний договір.pdf
07 жовтня 2020 14:17
Документи 2.pdf
07 жовтня 2020 14:17
Документи 1.pdf
07 жовтня 2020 14:14
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:13
Документи.rar

Публічні документи

04 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:49
Акцепт 3.rar
02 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:25
акцепт 2.rar
30 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:11
Акцепт.rar
06 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:38
Документи частина 2.rar
06 жовтня 2020 17:38
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:08
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 17:08
Технічні специфікації.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Рішення скасоване 503 520,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:05
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 503 520,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:13
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 503 748,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 12:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

27 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:12
Протокол 117.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
503 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:18
Додаткова угода 1-474.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:55
Договір 401.pdf укладений
10 листопада 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/474
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 160,30
UAH (в тому числі ПДВ 12 860,05 UAH)