Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
36 400,00 UAH
UA-2020-09-22-010779-b ce2d15ac95dd43ce9187da3836cc537a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андреевна

+380679087780
+380565491678
kraivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142448
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Кринички, вул. Шкільна, 11
Контактна особа: Валентина Андреевна
+380679087780,+380565491678
kraivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
У зв’язку з розірванням договору про закупівлю з вини учасника ФОП Марченко Дмитро Володимирович, виникла нагальна потреба в закупівлі продуктів харчування (хліб пшеничний) для ЗДО та ЗЗСО. Підставою для обрання переговорної процедури є чинне законодавство України, а саме: Закон України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.2019 р. № 114-IХ, відповідно до пункту 3 частини 2 ст.40 переговорна процедура закупівлі застосовується «у разі розірвання договору про закупівлю з вини Учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі про закупівлю, який розірвано з вини такого Учасника».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 16:02
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1454.836 кілограми
ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно наданих накладних за фактично поставлений товар Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:31
перелік закладів.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-2010"
#37276566
Переможець 36 400,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 16:02

Документи

23 вересня 2020 16:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 16:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-2010"
#37276566
36 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2020 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2020 13:44
1 дог. 197_20.PDF зміни до договору
26 грудня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:09
Договір № 197.20 від 02.10.2020.pdf укладений
05 жовтня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 197/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 340,02
UAH (в тому числі ПДВ 6 056,67 UAH)