Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт каналізаційних стояків гуртожитку №6)
Очікувана вартість
248 000,00 UAH
UA-2020-09-22-009712-b e9651558cc6f4e2aa57b248f6194f45e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпилюк Леся

0432513245 prozorovntu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070693
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Контактна особа: Шпилюк Леся
0432513245
prozorovntu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:21
Очікувана вартість: 248 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис предмета закупівлі згідно Додатку №2, Додаток №3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт каналізаційних стояків гуртожитку №6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:05
Додаток №4.docx
22 вересня 2020 15:05
Додаток №3.doc
22 вересня 2020 15:04
Додаток №2.doc
22 вересня 2020 15:04
Додаток №1.docx
22 вересня 2020 15:03
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічного завдання
Дата подання: 24 вересня 2020 15:42
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:39
У Додатку № 2 (технічне завдання) з п.9 по 16 відсутня кількість матеріалів. Просимо замовника добавити дані матеріали для більш точного прорахунку вартості договірної.
Відповідь: Доброго дня! З техніх питань звертайтесь
Технічний відділ: Ахметова Наталія Мехайлівна 096 007 23 37
Проректор з НПР МТЗ : Ковальчук Василь Іванович 098 276 20 56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шеремета Сергій Григорович 247 653,21
UAH з ПДВ
222 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ватіс 248 000,00
UAH з ПДВ
223 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:10
сертифікати.pdf
30 вересня 2020 15:10
пропозиція.pdf
30 вересня 2020 15:10
показники ЗВВ.pdf
30 вересня 2020 15:10
позитивний відгук.pdf
30 вересня 2020 15:10
копія паспорта код.pdf
30 вересня 2020 15:10
договірна.pdf
30 вересня 2020 15:10
договір акт стельмаха 53.pdf
30 вересня 2020 15:10
договір акт Стельмаха 51.pdf
30 вересня 2020 15:10
дефектний акт.pdf
30 вересня 2020 15:10
гуртожиток.imd

Публічні документи

30 вересня 2020 17:16
Статут.pdf
30 вересня 2020 17:16
Витяг 2020.pdf
30 вересня 2020 17:16
Untitled.pdf
30 вересня 2020 17:16
Untitled - 0005.jpg
30 вересня 2020 17:16
Untitled - 0004.jpg
30 вересня 2020 17:16
Untitled - 0003.jpg
30 вересня 2020 17:16
Untitled - 0002.jpg
30 вересня 2020 17:16
Untitled - 0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шеремета Сергій Григорович

ТОВ Ватіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шеремета Сергій Григорович
#2717503472
Переможець 222 999,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шеремета Сергій Григорович
#2717503472
222 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 10:59
Додаткова угода №3 від 05.05.2021 р. до Договору №303 від 19.10.2020 р..pdf зміни до договору
05 травня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 15:13
Додаткова угода №2-2 від 26.02.2021 р. (до Договору №303 від 19.10.2020 р.).pdf зміни до договору
09 березня 2021 15:12
Додаткова угода № 1-1 від 30.12.2020 р. (до Договору № 303 від 19.10.2020 р.).pdf зміни до договору
09 березня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 15:05
Додаткова угода №2 до Дог.№ 303 від 19.10.2020р..pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:04
Додаткова угода (до Дог.№ 303 від 19.10.2020) від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 10:37
Додатки до договору № 303 від 19.10.2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 10:34
Договір № 303 від 19.10.2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (погодження продовження дії договору), у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виникнення забов'язань
Номер договору про закупівлю: № 303
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунк. 4 част.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" : погодження продовження дії договору, у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором
Номер договору про закупівлю: № 303
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №303 від 19.10.2020 р. до 04 червня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: № 303
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", та відповідно до п.37, п.49, п.55 Договору погодили зміни ціни.
Номер договору про закупівлю: № 303
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 04 червня 2021
Сума оплати за договором: 221 276,41
UAH