Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання паперових рушників У-скл. двошарових за рахунок бюджету м. Дніпра, загальний фонд
Очікувана вартість
3 517,92 UAH
UA-2020-09-22-009633-b 66bb53d0a5184054a00a7e57eb131673
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолий Фотеску

+380679808637 mdyssch.zima@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ІЗ ЗИМОВИХ ВИДІВ СПОРТУ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114032
Місцезнаходження: 49068, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна заводська, 53
Контактна особа: Анатолий Фотеску
+380679808637
mdyssch.zima@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


придбання паперових рушників У-скл. двошарових у пакуванні 200 шт. - 84 шт. пакувань за рахунок бюджету м. Дніпра, загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 штуки
PRO service Comfort рушник паперовий У-скл.. двошаровий 200 шт.білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, г.Днепр, ул.Набережная Заводская, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар відбувається відповідно п.3 умов договру поставки товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:58
РІШЕННЯ ДМР.PDF
22 вересня 2020 14:58
ДОДАТОК 2 ТЕХВИМОГИ РУШНИКИ.pdf
22 вересня 2020 14:58
НАКАЗ НА ЗАКУПКУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Переможець 3 517,92
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 14:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 13:09
ВИДАТКОВА НАКЛАДНА РУШНИК.pdf укладений
01 жовтня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:02
ДОДАТОК 1 СПЕЦИФІКАЦІЯ РУШНИКИ.pdf укладений
22 вересня 2020 15:01
ДОГОВІР РУШНИКИ.pdf укладений
22 вересня 2020 15:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
PRO service Comfort рушник паперовий У-скл.. двошаровий 200 шт.білий 84 штуки 41,88
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 517,92
UAH (в тому числі ПДВ 586,32 UAH)