Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000000, 000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 15:15 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 13:37 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 13:58 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
22 вересня 2020 15:06 |
00000000 |
22 вересня 2020 14:42 |
000000000000000000000000000000000000000000 |
22 вересня 2020 14:41 |
0000000000000000000000000 |
22 вересня 2020 14:41 |
0000000000000000000000000000000000 |
09 жовтня 2020 13:58 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
22 вересня 2020 15:06 |
00000000
|
||
22 вересня 2020 14:42 |
000000000000000000000000000000000000000000
|
||
22 вересня 2020 14:41 |
0000000000000000000000000
|
||
22 вересня 2020 14:41 |
0000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000028 ● 0cb7562fc7e144e2955c10c266305a05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
9. UA-2020-09-22-009033-b 22.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-01 15:17:59
Запит про надання пояснення
Про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 18.11.2020 № 412 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери, яка проводилась Військовою частиною А4362 (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-22-009033-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ») умовам пункту 1.2 додатку № 4 до тендерної документації та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» відсутній лист – відгук до аналогічного договору від 06.05.2019 № 1101-Т?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав у спосіб, зазначений у Додатку 5 «Документальне підтвердження відсутності підстав відмови учаснику торгів в участі у процесі закупівлі згідно статті 17 Закону для переможця торгів» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: документальне підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 6 та 13 частини першої статті 17 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-04 17:01:27
Про надання пояснення Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 18.11.2020.
1) Рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ») умовам пункту 1.2 додатку № 4 до тендерної документації, обумовлено тим що на наше прохання з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» надали іншу копію аналогічного Договору №50 від 22 грудня 2017 року, з копіями видаткових накладних та листом - відгуком. Копію даного Договору додаємо.
2) Рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» та укладення Договору про закупівлю можемо обґрунтувати тим що переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» було надано нам у цифровому вигляді документи які зазначені у Додатку 5 «Документальне підтвердження відсутності підстав відмови учаснику торгів в участі у процесі закупівлі згідно статті 17 Закону для переможця торгів» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: документальне підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 6 та 13 частини першої статті 17 Закону. Був технічний збій підтверджений ЕСЗ Prozorro .
3)Відсутність електронних документів у ЕСЗ Prozorro (скоріше за все) обумовлено технічним збоєм під час подання документів на торгівельний майданчик, адже переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» надав ці документи нам в у електронному вигляді для перевірки вчасно та у повному обсязі, що і обумовило укладення договору про закупівлю.
4) На даному етапі предмет закупівлі вже поставлено у військову частину А4362 та видаткові накладні підписані та оплачено.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-11 17:11:07
Відповідь на висновок Держаудитслужби (наданий 8 грудня 9:03)
Для виконання завдань забезпечення розвитку системи зв’язку, захисту інформації та кібернетичної безпеки в інформаційно-телекомунікаційній системі на підставі вимог телеграми начальника управління зв’язку та інформаційних систем штабу КВМС ЗС України від 30.07.2020 №161/41-712 у суворій відповідності до технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації серверної складової мережі обміну службовою інформацією Міністерства оборони України та ЗС України, що затверджено начальником Генерального штабу – Головнокомандувачем ЗС України від 11.07.2019 військовою частиною А4362 за найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією укладено договір №24 про закупівлю товарів за державні кошти від 23.10.2020 з ТОВ «Корпоративні бізнес системи» на придбання серверів сховища даних у кількості 2 комплекти вартістю 467 599,20 грн.
За умовами договору вище зазначене обладнання було поставлено постачальником за видатковою накладною №88 від 01.12.2020 та оприбутковано військовою частиною А4362.
Під час прийомо-передачі (акт №13/20/22/440 від 01.12.2020) сервери сховища даних у кількості 2 комплектів були підключені до системи електроживлення та перевірені на працездатність. В ході виконаних робіт з’ясовано, що обладнання укомплектовано в повному обсязі та відповідає вимогам експлуатаційної документації.
О 11 год 00 хв. за накладною №412/20/57/440 від 01.12.2020 обладнання видано в підрозділ та включено в єдину інформаційно-телекомунікаційну систему ЗС України. За результатами виконаних робіт з монтажу складено акт введення в експлуатацію № 5273 від 01.12.2020, в плановому порядку відпрацьовані та направлені встановленим порядком документи для отримання атестату відповідності.
О 15 год 18 хв. 01.12.2020 в ЕСЗ «Прозоро» представниками Південного офісу Держаудитслужби було опубліковано запит замовнику на пояснення, з вказанням дати до якої необхідно надати відповідь, а саме 00 год. 00 хв. 05.12.2020.
О 17 год 01 хв. 04.12.2020 в ЕСЗ «Прозоро» секретарем тендерного комітету було надано пояснення з наданням в електронному вигляді довідок, які представником постачальника (переможця) були надіслані в процесі опрацювання пропозицій на адресу військової частини А4362. З пояснення директора ТОВ «Корпоративні бізнес системи» з’ясовано, що документація в електронному вигляді із переліку зазначених в запиті документів представниками Південного офісу Держаудитслужби були завантажені ним і в ЕСЗ «Прозоро» і на адресу військової частини А4362 у встановлені терміни. Секретар тендерного комітету військової частини А4362 отримав їх на адресу військової частини А4362. За результатами розгляду тендерний комітет прийшов до висновку, що підстав для неукладення договору за найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією з ТОВ Корпоративні бізнес системи не має. Наявні довідки, які долучені до цього листа свідчать, що вони відповідають часовим вимогам оформлення в державних установах.
О 09 год 03 хв. 08.12.2020 в ЕСЗ «Прозоро» представниками Південного офісу Держаудитслужби було зобов’язано вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель:
1. Лист відгук на аналогічний договір № 1101-Т.
2. Довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
3. Довідку про притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення пов’язаного з дитячою працею та торгівлі людьми.
4. Довідку про дострокове розірвання аналогічних договорів протягом 3 років.
5. Довідку з Державної фіскальної служби України або її територіальними органами, про відсутність простроченої заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету.
Таким чином станом на момент отримання вимог Південного офісу Держаудитслужби про розірвання договору у зв’язку з відсутністю довідок в ЕСЗ «Прозоро», а саме о 09 год 03 хв. 08.12.2020 умови договору №24 про закупівлю товарів за державні кошти від 23.10.2020 з ТОВ «Корпоративні бізнес системи» за найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією на придбання серверів сховища даних у кількості 2 комплекти вартістю 467 599,20 грн. сторонами виконано.
Військова частина А4362 в особі командира військової частини А4362 Дем’яненка Ігоря Васильовича, який діє на підставі Закону України «Про господарську діяльність у Збройних Силах України» та Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністра оборони України від 16.07.1997 №300 (зі змінами) (далі - Покупець), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» (код за ЄДРПОУ - 35301946), в особі директора Пашина Леоніда Сергійовича, що діє на підставі Статуту (далі - Постачальник), з іншої сторони, разом – Сторони виконали усі пункти договору які спрямовані на постачання та оплату товару у встановлені терміни цим договором. В зв’язку з виконанням умов договору та відсутністю претензій один до одного, введення в експлуатацію обладнання та його роботу в штатному режимі унеможливлює повернення предмету закупівлі.
ВЖИТІ ЗАХОДИ:
1. За неналежне виконання обов’язків в складі тендерного комітету, що проявився в низькому рівні знань вимог чинного законодавства, особовий склад тендерного комітету притягнутий до дисциплінарної відповідальності наказом командира військової частини А4362 (з основної діяльності) від 08.12.2020 №85.
2. Вимоги законодавства щодо проведення закупівель до тендерного комітету доведено.
3. У 2021 році сплановано навчання особового складу призначеного до тендерного комітету на курсах з питань державних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо вимоги зазначеної у пункті 1.2 додатку № 4 до ТД до учасника ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ», тоді як зазначені документи відповідно до вимог ТД віднесено до інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
21 січня 2021 17:18
|
00000000 | зміни до договору |
28 жовтня 2020 17:51
|
0000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
28 жовтня 2020 17:48
|
00000000 | укладений |
23 жовтня 2020 11:16
|
0000000000000000000000000000 | укладений |
23 жовтня 2020 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |