Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штукатурка гіпсова
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2020-09-22-007822-b edecd36627f5461c820bd3c0bb9fc2b3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Будик Андрій Миколайович

0503095175 SHOSTKA.IMPULS.VMTP@UKROBORONPROM.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАЗЕННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШОСТКИНСЬКИЙ КАЗЕННИЙ ЗАВОД "ІМПУЛЬС"
Код ЄДРПОУ: 14314452
Вебсайт: http://impulse.com.ua
Місцезнаходження: 41101, Україна , Сумська обл., Шостка, 41101, Сумська обл., місто Шостка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 41
Контактна особа: Будик Андрій Миколайович
0503095175
SHOSTKA.IMPULS.VMTP@UKROBORONPROM.COM
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг.
Штукатурка гіпсова універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41101, Україна, Сумська область, Шостка, Заводська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплата після поставки та проходження вхідного контролю протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій