Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Табурети
Очікувана вартість
33 750,00 UAH
UA-2020-09-22-006173-b d7359690019c44a993e7258ddfc0815d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Руденко В'ячеславівна

380444018359 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Галина Руденко В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 33 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Детальний опис вимог до закупівлі містяться у пикріпленому файлі Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Табурет з натурального дерева, тонований під колір 45х30х30 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Юнкерова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної за поставлений товар, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:48
Проєкт договору стілець дерев'яний.docx
22 вересня 2020 12:46
Оголошення з додатками стілець дерев'яний.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій