Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір
Очікувана вартість
6 325,20 UAH
UA-2020-09-22-005783-b 6122595269d04f30adf40df52d503a33
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Михайлова

+380487059724 oridu51@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23213365
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Генуезька, 22
Контактна особа: Наталья Михайлова
+380487059724
oridu51@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А3/80 (500 арк.) Maestro Standart (Словаччина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Папір А3/80 (500 арк.) Maestro Standart (Словаччина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65062, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Генуезька,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2020  —  28 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

22 вересня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ"
#34321706
Переможець 6 325,20
UAH
22 вересня 2020 12:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 12:05
Дод.угода 2 папір.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:01
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 13:51
Дод.угода папір.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 12:36
Договір папір.pdf укладений
22 вересня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів закупівлі на 14814,00 грн.(3162,60грн. - Додаток №2, 11651,40 грн. - Додаток №3), у звязку з чим загальна сума Договору становить 21139,20 грн
Номер договору про закупівлю: 33/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів поставки товару на 427,80 грн., у звязку з чим загальна сума Договору становить 21567,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 33/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML