Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка та вул. Залізнична на ділянці від автобусної зупинки до залізничного переїзду в с. Григорівка Старокостянтинівського району Хмельницької області
Очікувана вартість
5 027 501,40 UAH
UA-2020-09-22-005213-b 121f6cd60486448d8cf242f15d4a06b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петлюк Віталій Олександрович

+380385430560 starkonekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04060766
Вебсайт: http://starkon.km.ua
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул.Острозького, 41
Контактна особа: Петлюк Віталій Олександрович
+380385430560
starkonekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:03
Очікувана вартість: 5 027 501,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 137,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка та вул. Залізнична на ділянці від автобусної зупинки до залізничного переїзду в с. Григорівка Старокостянтинівського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:56
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
22 вересня 2020 11:56
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
22 вересня 2020 11:56
4.2. Технічне завдання.docx
22 вересня 2020 11:56
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
22 вересня 2020 11:56
4. ТД Капітальний ремонт вул. Шевченка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" 5 027 133,59
UAH з ПДВ
5 027 133,59
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МВМ-13" 5 027 220,96
UAH з ПДВ
5 027 220,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:52
Довідка МВС Мартинюк.PDF
16 жовтня 2020 10:52
Довідка МВС Хачатрян.PDF
16 жовтня 2020 10:52
Довідка Хачатрян.PDF
08 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:14
Підсумкова Григорівка.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Проект договору.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Довідки Григорівка.rar
08 жовтня 2020 10:14
Сертифікат ISO.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Ліцензія.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Відомість ЄДРПОУ.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Довідки СТ14.rar
08 жовтня 2020 10:14
12.1. Дипломи.rar
08 жовтня 2020 10:14
8. Статут.rar
08 жовтня 2020 10:14
7.3 Звіт 1-ДФ.PDF
08 жовтня 2020 10:14
6. Про наявність АБЗ .rar

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:03
труд2.rar
07 жовтня 2020 15:03
труд1.rar
07 жовтня 2020 15:03
тд.jpg
07 жовтня 2020 15:03
повноваження.rar
07 жовтня 2020 15:03
ОСВ.jpg
07 жовтня 2020 15:03
накази.rar
07 жовтня 2020 15:03
кошторис.rar
07 жовтня 2020 15:03
договір.rar
07 жовтня 2020 15:03
дипломи.rar
07 жовтня 2020 15:03
Вiдгук_97.jpg
07 жовтня 2020 15:03
Вiдгук_91.jpg
07 жовтня 2020 15:03
база.rar
07 жовтня 2020 15:03
АБЗ.rar
07 жовтня 2020 15:03
97_Копії Договір.rar
07 жовтня 2020 15:03
97_Копії Акти.rar
07 жовтня 2020 15:03
91_копія договору та ду.rar
07 жовтня 2020 15:03
91_копії актів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

ПП "МВМ-13"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"
#36397204
Переможець 5 027 133,59
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 20:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 20:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"
#36397204
5 027 133,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 15:57
Григорівка_Угода 5 2023.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:51
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 10:30
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:24
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:59
ДУ 2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:31
SCAN0007.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 16:16
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:38
Григорівка.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:12
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:58
Договір укладений
28 жовтня 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка та вул. Залізнична на ділянці від автобусної зупинки до залізничного переїзду в с. Григорівка Старокостянтинівського району Хмельницької області 1 5 027 133,59
UAH з ПДВ