Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015:30230000-0 "Комп’ютерне обладнання"; ДК 021:2015:30233180-6 "Флеш-накопичувачі")
Очікувана вартість
735,00 UAH
UA-2020-09-22-005090-b 78740f7116dd4ea1a8db52ec623c8951
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Віталіївна --

+380986785797 dn-shi-5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ступенів" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 21930973
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 5
Контактна особа: Ольга Віталіївна --
+380986785797
dn-shi-5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Флеш-драйв APACER AH25В USB 3.1. Матовий металевий корпус з глянсовою напівпрозорої кришкою. Обсяг пам'яті 16 ГБ. Розмір 52.7 x 17 x 8.2 мм. Колір червоний.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Флеш-накопичувачі (ДК 021:2015:30230000-0 "Комп’ютерне обладнання"; ДК 021:2015:30233180-6 "Флеш-накопичувачі")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49126, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Космодромна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2020  —  21 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 735,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 11:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:54