Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області» (ДК 021:2015: 71521000-6 — Послуги з нагляду за будівельними майданчиками)
Очікувана вартість
3 821 425,20 UAH
UA-2020-09-22-003847-a b9276f7308844312a2635ca9977de59b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 21:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 15:11
Очікувана вартість: 3 821 425,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 107,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області» (ДК 021:2015: 71521000-6 — Послуги з нагляду за будівельними майданчиками) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71521000-6 — Послуги з нагляду за будівельними майданчиками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 21:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 21:37
ПД ТН КР Боберка Бориня.pdf
22 вересня 2020 21:37
ТД ТН КР Боберка Бориня.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Федорович Андрій Васильович 1 988 000,00
UAH з ПДВ
1 988 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕРЕЩИН ЗІНОВІЙ БОГДАНОВИЧ 2 689 000,00
UAH з ПДВ
2 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 3 821 425,20
UAH з ПДВ
3 821 425,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 21:02
Електронний підпис
07 жовтня 2020 20:54
паспорт і іпн.pdf
07 жовтня 2020 20:54
листи перемож.pdf
07 жовтня 2020 20:54
звітність.pdf
07 жовтня 2020 20:54
інф.довідка упов.особ.pdf
07 жовтня 2020 20:54
витяг.JPG
07 жовтня 2020 20:54
виписка 1.JPG
07 жовтня 2020 20:54
виписка.JPG
07 жовтня 2020 20:54
розпорядження.pdf
07 жовтня 2020 20:54
розрахунок ціни.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:02
public_doc.pdf
27 жовтня 2020 17:02
public_doc.p7s
27 жовтня 2020 17:02
file.pdf
27 жовтня 2020 17:02
Dovidka_20290741790590489707.pdf.p7s
27 жовтня 2020 17:02
Dovidka_20290741790590489707.pdf
27 жовтня 2020 17:02
Довідка.pdf
20 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:33
Тех завдання.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Сертифікат геодезиста.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Накази + ЦПУ.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Лист гарантія 120 днів.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Кутерещин З. Паспорт-.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Кутерещин З. Ід ном.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Договір Лабораторія.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка субпідрядники.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка Ст17.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка свідоцтво ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка санкції.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка працівники.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка пояснення1.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка пояснення.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка повноваження.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка обладанання.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка лабораторія.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка Достовірність.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка досвід.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Довідка вартість.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Диплом проектанта.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Диплом Кошторисника.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Диплом К.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Диплом Геодезиста.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Гарантійні листи.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Гарантійний лист НДЛ.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Відомості.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Відгук до договору.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Аналогічний договір.pdf
07 жовтня 2020 17:33
Акти до договору.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:15
2. ПРАЦІВНИКИ.pdf
07 жовтня 2020 16:15
1. ОБЛАДНАННЯ.pdf
07 жовтня 2020 16:15
5. ФІН ЗВІТ.pdf
07 жовтня 2020 16:15
8. ПОВНОВАЖЕННЯ, ІНШЕ.pdf
07 жовтня 2020 16:15
6. СТ. 17.pdf
07 жовтня 2020 16:15
4. ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
07 жовтня 2020 16:15
3. ДОСВІД.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 20:43
Електронний підпис
07 жовтня 2020 20:43
Електронний підпис
07 жовтня 2020 20:42
працівники.rar
07 жовтня 2020 20:42
Довідка лабораторія.pdf
07 жовтня 2020 20:42
ІНСІ.rar
07 жовтня 2020 20:42
листи ч.2 ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 20:42
листи довкілля.pdf
07 жовтня 2020 20:42
лист-гарантія про ціну.pdf
07 жовтня 2020 20:42
лист гарантія строк.pdf
07 жовтня 2020 20:42
лист гарантія санкції.pdf
07 жовтня 2020 20:42
довідка субпідрядники.pdf
07 жовтня 2020 20:42
довідка ст.17 ЮММ повна.pdf
07 жовтня 2020 20:42
довідка обєднання.pdf
07 жовтня 2020 20:42
довідка Директор.pdf
07 жовтня 2020 20:42
офіс, обладнання.rar
07 жовтня 2020 20:42
Ana Sozlesme Ukr.pdf
07 жовтня 2020 20:42
certificate.pdf
07 жовтня 2020 20:42
звіт про прибутки.pdf
07 жовтня 2020 20:42
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Федорович Андрій Васильович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕРЕЩИН ЗІНОВІЙ БОГДАНОВИЧ

Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Федорович Андрій Васильович
#3234407317
Відхилено 1 988 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 18:45
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕРЕЩИН ЗІНОВІЙ БОГДАНОВИЧ
#2878212270
Переможець 2 689 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 19.10.2020 року, протокол №292 1. Перелік виявлених невідповідностей: - для документального підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі учасником подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка працівники.pdf»). Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: сертифікований інженер технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС2 - не менше 2 осіб. Виходячи з документального підтвердження інформації зазначеної в довідці поданого учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема: копій кваліфікаційних сертифікатів відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури із спроможністю виконувати роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг», один з інженерів з технічного нагляду зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка працівники.pdf»), не має права здійснювати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС2. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 2. Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, зокрема: сертифікований інженер технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС2 - не менше 2 осіб. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: - оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення; - оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору; - також учасник в складі тендерної пропозиції подає копії кваліфікаційних сертифікатів відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури із спроможністю виконувати роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» на кожного інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг зазначеного ним в довідці; - диплом про закінчення навчання за спеціальністю Будівництво автомобільних доріг на кожного інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг зазначеного ним в довідці, інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування доріг та інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скореговану Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі та документальне підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці відповідно до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТЕРЕЩИН ЗІНОВІЙ БОГДАНОВИЧ
#2878212270
2 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 12:04
ДУ 8 146-11.20.pdf зміни до договору
02 січня 2024 12:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 12:30
ДУ 7 146-11.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:26
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 11:11
ДУ_6 146-11.20.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 15:09
ДУ 5 146-11.20.PDF зміни до договору
19 листопада 2021 15:06
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 17:03
ДУ_4 146-11.20.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 16:59
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 13:57
ДУ 3 146-11.20.PDF зміни до договору
31 травня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:30
ДУ _2 146-11.20.pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:01
ДУ 1 146-11.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:59
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 14:06
Договір 146-11/20 укладений
06 листопада 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 146-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML