Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-система імуноферментна для виявлення IgM до нуклеокапсидного антигену коронавірусу SARS-CoV-2 DIA-SARS-CoV-2-NP-IgM T5-15 (480 досліджень)
Очікувана вартість
88 800,00 UAH
UA-2020-09-22-003672-b 0925a502c59b48e081a6a56163b834f2
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хора Олег Олександрович

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. М. Амосова, 6
Контактна особа: Хора Олег Олександрович
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ПАЦЮК ОЛЬГА ПЕТРІВНА
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 уп
Тест-система імуноферментна для виявлення IgM до нуклеокапсидного антигену коронавірусу SARS-CoV-2 DIA-SARS-CoV-2-NP-IgM T5-15 (480 досліджень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які поставлені Постачальником, проводиться за фактом поставки на протязі 30 календарних днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пацюк Ольга Петрівна
#2066513989
Переможець 88 800,00
UAH
22 вересня 2020 11:19

Документи

22 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:16
Рішення
22 вересня 2020 11:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:23
Договір укладений
22 вересня 2020 11:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 вересня 2020 10:56
88 800,00 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA613218420000026003053153424
ФОП Пацюк О.П.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 27 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 800,00
UAH