Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт 1-го пускового комплексу за об’єктом «Огородження та система технічного нагляду і контролю доступу по периметру охоронної зони обмеженого доступу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. Реконструкція.»
Очікувана вартість
49 160 152,00 UAH
UA-2020-09-22-003108-c 52c45e0ce8d84771a64c983fe1e81af7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галич Олена Вікторівна

+380617214364 elena.galich@ozh.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Блакитна 4
Контактна особа: Галич Олена Вікторівна
+380617214364
elena.galich@ozh.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 19:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 19:58
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 14:08
Очікувана вартість: 49 160 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245 800,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання будівельних робіт 1-го пускового комплексу за об’єктом «Огородження та система технічного нагляду і контролю доступу по периметру охоронної зони обмеженого доступу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. Реконструкція.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69013, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45213000-3 — Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія протягом 10 банківських днів з моменту надходження бюджетного фінансування Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт 180 (сто вісімдесят) робочих днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 180 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 08:32
оголошення підп.pdf
22 вересня 2020 19:56
Тендерна документація сайт.docx
22 вересня 2020 19:56
Відомість ресурсів.xls
22 вересня 2020 19:56
Відомість Обсягів Будівництва.rtf
23 вересня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 08:32
оголошення підп.pdf
22 вересня 2020 19:56
Оголошення укр .docx
22 вересня 2020 19:53
Оголошення укр .docx
22 вересня 2020 19:56
Тендерна документація сайт.docx
22 вересня 2020 19:53
Тендерна документація сайт.docx
22 вересня 2020 19:56
Відомість ресурсів.xls
22 вересня 2020 19:53
Відомість ресурсів.xls
22 вересня 2020 19:56
Відомість Обсягів Будівництва.rtf
22 вересня 2020 19:53
Відомість Обсягів Будівництва.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ" 44 315 481,60
UAH з ПДВ
43 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ" 44 896 728,94
UAH з ПДВ
44 896 728,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Промбуд 1" 47 660 152,00
UAH з ПДВ
47 660 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛОБАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО 49 160 152,00
UAH з ПДВ
49 160 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 19:50
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:50
ДЦ.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Довідка ліценз.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Устав Фрунзе_compressed.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Витяг ПДВ.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Виписка.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Діяльність КВЕД.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Відомості учасника.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Довідка ст 17.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Договір підряду.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Акт наданих послуг.PDF
08 жовтня 2020 19:50
1599 відгук.pdf
08 жовтня 2020 19:50
Договір ВЧ.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Наказ Титаренко.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Наказ Салащенко.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Наказ прийом Волков.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Наказ Губарєв.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Наказ Волков.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Наказ Бондаренко.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Кваліф сертіф Волков.PDF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20009.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20008.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20007.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20006.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20005.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20004.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20003.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20002.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Scan20001.TIF
08 жовтня 2020 19:50
Довідка мтб.PDF

Публічні документи

29 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:47
довідка ч.2 ст 17.pdf
29 жовтня 2020 11:47
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2020 11:46
Довідка.pdf 2.p7s
29 жовтня 2020 11:46
Довідка 2.pdf
29 жовтня 2020 11:46
Довідка.pdf.p7s
29 жовтня 2020 11:46
Довідка.pdf
29 жовтня 2020 11:46
file.pdf
29 жовтня 2020 11:46
Dovidka_20289429530850153099.pdf.p7s
29 жовтня 2020 11:46
Dovidka_20289429530850153099.pdf
22 жовтня 2020 13:02
Електронний підпис
22 жовтня 2020 13:01
перевирка знань.pdf
08 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:48
Технічне завдання.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 17:48
проект договору.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Лист-відгук №67.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Лист-відгук №9.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Відгук №80.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Аналог дог №80 часть5.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Аналог дог №80 часть4.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Аналог дог №80 часть3.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Аналог дог №80 часть2.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Аналог дог №80 часть1.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Аналог дог №67.pdf
08 жовтня 2020 17:48
Аналог дог №9.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:42
св. плат. НДС.jpg
08 жовтня 2020 15:42
опис.jpg
08 жовтня 2020 15:42
Лицензия Промбуд 2.jpg
08 жовтня 2020 15:42
Лицензия Промбуд 1.jpg
08 жовтня 2020 15:42
тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 15:42
Сертификат Плетньов.pdf
08 жовтня 2020 15:42
рішення учасника 2020.pdf
08 жовтня 2020 15:42
наказ призн. дир.pdf
08 жовтня 2020 15:42
Лист-відгук АМПУ.pdf
08 жовтня 2020 15:42
Лист- відгук Стінгрей.pdf
08 жовтня 2020 15:42
Копія договору - ОГХК.pdf
08 жовтня 2020 15:42
Копія договору - АМПУ.pdf
08 жовтня 2020 15:42
довідка ст.17.pdf
08 жовтня 2020 15:42
довідка МТБ.pdf
08 жовтня 2020 15:42
Виписка з ЄДР новая.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"

ТОВ "ТД МАГНУМ"

ТОВ "Промбуд 1"

ТОВ ГЛОБАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
#00236010
Відхилено 43 950 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:11
ТОВ "ТД МАГНУМ"
#42460860
Переможець 44 896 728,94
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 15:30

Документи

16 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:55
протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: надано посвідчення про проходження навчання з охорони праці Мовчан Ю.І. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.п.2.3 п.2 Додатку 1 тендерної документації, а саме :“2.3 Для підтвердження інформації необхідно надати документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань по техніці безпеки та охороні праці.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо додатково надати документи які підтверджують проходження навчання та перевірку знань по техніці безпеки та охороні праці працівників

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ"
#42460860
44 896 728,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:04
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 15:46
Додаткова угода _9.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 13:34
Доп угода _8 від 03.09.2021 .pdf зміни до договору
08 вересня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 16:20
Доп угода 7 pdf.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 13:16
Допугода 6 від 18.06.21 к договору 95 1 від 12.11.21.pdf зміни до договору
22 червня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 07:45
Доп угода 5 до договору 95 1 від 15.04.21.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 07:43
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:36
Додаткова угода _4 до Договору _95-1 від 12.11.2020р.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:20
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 15:28
ДУ _3 до Договору _95-1 від 12.11.2020р.pdf зміни до договору
26 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:49
Додаткова угода _2 до договору _95-1 від 12.11.2020р.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:54
Договір зміни до договору
30 листопада 2020 10:48
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 14:48
Договір укладений
16 листопада 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських ревізит
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в розділ "Порядок розрахунків"
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна в розділ "Порядок розрахунків"
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни графіку фінансування та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів, внесення змін до графіку виконання робіт та графіку фінансування у зв'язку з прискоренням виконання першого етапу робіт
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт у зв'язку з погодними умовами та несвоєчасним постачанням ТМЦ необхідних для виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт у зв'язку з метеоумовами
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування вартості робіь\т
Номер договору про закупівлю: 95-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 874 292,81
UAH (в тому числі ПДВ 7 479 048,80 UAH)