Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
56 050,00 UAH
UA-2020-09-22-002382-c cd3fc12b8acc4e189c7389ef5ecb8564
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 11:20
Очікувана вартість: 56 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 5.1. Конкретна назва предмета закупівлі: Стіл (кушетка) масажний стаціонарний (CPV ДК 021:2015 - 33192000-2 Меблі медичного призначення, НК 024:2019 - 32266 Стіл / кушетка масажний (-на) без електроживлення, непортативний); Стіл масажний складний (CPV ДК 021:2015 - 33192000-2 Меблі медичного призначення, НК 024:2019 – 34852 Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8 (НК 024:2019 - 32266 Стіл / кушетка масажний (-на) без електроживлення, непортативний; НК 024:2019 – 34852 Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штук 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 56 050,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.10.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Стіл (кушетка) масажний стаціонарний (CPV ДК 021:2015 - 33192000-2 Меблі медичного призначення, НК 024:2019 - 32266 Стіл / кушетка масажний (-на) без електроживлення, непортативний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83 ,Олександрівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
НК 024:2019: 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний
1 шт.
Стіл масажний складний (CPV ДК 021:2015 - 33192000-2 Меблі медичного призначення, НК 024:2019 – 34852 Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83 ,Олександрівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
НК 024:2019: 34852 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 13:26
ТД зміни.doc
02 жовтня 2020 13:26
Зміни .docx
22 вересня 2020 15:35
Додаток 1.docx
22 вересня 2020 15:35
додаток 4.doc
22 вересня 2020 15:35
Додаток 5.doc
22 вересня 2020 15:34
Додаток 3.docx
22 вересня 2020 15:34
Додаток 2.docx
02 жовтня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 13:26
ТД зміни.doc
22 вересня 2020 15:35
ТД (1).doc
02 жовтня 2020 13:26
Зміни .docx
22 вересня 2020 15:35
Додаток 1.docx
22 вересня 2020 15:35
додаток 4.doc
22 вересня 2020 15:35
Додаток 5.doc
22 вересня 2020 15:34
Додаток 3.docx
22 вересня 2020 15:34
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" 53 760,00
UAH з ПДВ
53 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРАМЕД" 56 000,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД" 56 000,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 18:04
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:04
ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН.rar
06 жовтня 2020 18:04
Паспорта ч2.pdf
06 жовтня 2020 18:04
Паспорт ч1.pdf
06 жовтня 2020 18:04
Д5 проект договору 6913561.pdf
06 жовтня 2020 18:04
Д3 п9 довідка.pdf
06 жовтня 2020 18:04
Д3 п5 довідка.pdf
06 жовтня 2020 18:04
Д3 п4 довідка.pdf
06 жовтня 2020 18:04
Д3 п11 довідка.pdf
06 жовтня 2020 18:04
Д3 п10 довідка.pdf
06 жовтня 2020 18:04
ГЛ 1.pdf
06 жовтня 2020 18:04
ТУ СЕС масажні столи.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:43
гарант лист якість..pdf
12 жовтня 2020 16:43
лист довкілля.pdf
12 жовтня 2020 16:43
мат.техн. база.pdf
12 жовтня 2020 16:43
Сертификат ISO Новий.PDF
12 жовтня 2020 16:43
13.ПДВ.pdf
12 жовтня 2020 16:43
7. Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2020 16:43
Цінова Зап..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ФРАМЕД"

ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"
#41644003
Відхилено 53 760,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 14:55
ТОВ "ФРАМЕД"
#40969944
Відхилено 56 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:34
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
Відхилено 56 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:35

Документи

21 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
22 жовтня 2020 14:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі