Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по оснащенню установками автоматичного контролю силового маслонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності АЕС
Очікувана вартість
10 722 808,92 UAH
UA-2020-09-22-001898-c e3961ea6a7ef4e4d83e6ecfc1b5069b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 14:30
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:36
Очікувана вартість: 10 722 808,92 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Войнич Владислав Володимирович, старший майстер ЕЦ –, тел.(05136) 4-26-86, v_vojnich@sunpp.atom.gov.ua Інженер-технолог ВВ СМтаР – Вербіцький Олександр Юрійович , тел. (05136) 4-22-09, ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по оснащенню установками автоматичного контролю силового маслонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності АЕС. (РПЗ -4.67)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2020 на енергоблоці № 3, закінчення- 05.09.2021 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
22 вересня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:26
КРЕСЛЕННЯ.rar
22 вересня 2020 14:26
КОШТОРИСИ.rar
22 вересня 2020 14:26
Додаток 3 Перелік формальних помилок.docx
22 вересня 2020 14:26
Додаток 2 Проект договору.doc
22 вересня 2020 14:26
Додаток 1 Технічна специфікація.pdf
22 вересня 2020 14:26
45454000-4 Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо внесення змін в окремі пункти тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2020 14:03
Дата відповіді: 25 вересня 2020 11:15
Відповідно до розділу ІІІ пункту 1 підпункту 3 тендерної документації до оголошення UA-2020-09-22-001898-c - на нашу думку неправомірно вимагається наступне : - Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки, виданої ДФС (ДПС) або електронна довідка, з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи ДФС (ДПС) (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України), з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify) про наявність або відсутність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) заборгованості із сплати податків і зборів (обов′язкових платежів). Довідка повинна бути чинною на дату надання, або дату розкриття, або дату проведення аукціону. Відповідно до підпункту 13, пункту 1,статті 17 Закону України " Про публічні закупівлі" - Замовник має підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі - якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Тобто вимога надати довідку ДФС субпідрядника - є не незаконною, так як ця норма застосовується виключно та безпосередньо для учасника процедури закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, враховуючи вищевикладене.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до ч. 7 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17».
Так п.13 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає замовнику стосовно субпідрядників/співвиконавців, яких він має намір залучити до виконання робіт, інформацію щодо наявності чи відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий субпідрядник/співвиконавець здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого субпідрядника/співвиконавця. Документальний спосіб підтвердження на відповідність субпідрядника/співвиконавця вищезазначеній вимозі був зазначений замовником у тендерній документації.
щодо внесення змін в окремі пункти тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2020 14:34
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:27
Розглянувши Вашу відповідь, звертаємо Вашу увагу на некоректність трактування Закону України „Про публічні закупівлі” в частині п.13 ч.1 ст. 17 цього Закону – в даному пункті чітко зазначена вимога саме до учасника процедури закупівлі. Цитуємо дослівно : „учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.” Також, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону України „Про публічні закупівлі” – субпідрядник не є за визначенням учасником процедури закупівлі, так як він не подає від свого імені тендерну пропозицію. Цитуємо дослівно п.37 ч.1 ст.1 Закону України „Про публічні закупівлі” : „учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.” Відповідно до ч.7 ст.17 Закону України „Про публічні закупівлі” та ч.3 ст.16 Закону України „Про публічні закупівлі”: „Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.” – тобто на підтвердження кваліфікаційних критеріїв субпідрядної організації згідно Закону України „Про публічні закупівлі” замовник може вимагати в учасника надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід субпідрядної організації. Як бачимо цей перелік є вичерпним. Тобто, опираючись виключно на норми Закону України „Про публічні закупівлі” жодної вимоги, щодо надання довідки ДФС субпідрядником в складі тендерної пропозиції Учасника – немає! Тому така вимога Замовника торгів – є незаконною! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, враховуючи вищевикладене, а також просимо в подальшому при підготовці тендерних документацій виключити цю вимогу як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Незадоволено.
У відповідності до ч. 7 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17».
Законом покладений на замовника обов’язок перевіряти субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17, але не визначений порядок такої перевірки. Тому замовник встановив у ТД зазначені вимоги щодо надання певного переліку документів для можливості здійснення перевірки субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17, для того, щоб виконати вимоги Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Енергопромбуд 10 720 607,29
UAH
10 720 607,29
UAH
1.1111111111 9 648 546.56 Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 10 721 946,00
UAH
10 721 946,00
UAH
1 10 721 946 Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:32
довідка ДФС
21 жовтня 2020 09:32
довідка про банкрутство
21 жовтня 2020 09:32
довідка МВС
06 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:46
19874________________________06_10_20.rar
02 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:36
11 Реквізити.PDF
02 жовтня 2020 16:36
6 Розрахунок ДЦ.imd.rar
02 жовтня 2020 16:36
5 Розрахунок ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Енергопромбуд

ТОВ Атоммонтажсервіс

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Енергопромбуд
#38900726
10 720 607,29
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 09:49
Угода.pdf укладений
22 грудня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:59
Доп угода 1 58-123-01-20-06580 зар.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:42
Договір.pdf укладений
30 жовтня 2020 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 58-123-01-20-06580
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода 1 58-123-01-20-06580
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі ч. 1, ст. 651 ЦК України, а також згідно листа ЗАМОВНИКА від 18.10.2021 № 29/18019 о неможливості змін існуючих умов договору, сторони прийшли до згоди розірвати Договір.