Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цемент, антислизька накладка на сходи
Cement, anti-slip step strips
Cement, anti-slip step strips
Очікувана вартість
8 162,00 UAH
UA-2020-09-22-001225-a ● 599f32afca6c4b2990b3b72e130a461e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Волошанюк Наталія Романівна 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мошун Наталія Володимирівна (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Поліщук Віта Володимирівна (048)738-17-22 Vita.Polishchuk@pf.uspa.gov.ua Волошанюк Наталія Романівна (048)738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua Чиженок Тетяна Михайлівна (048)738-18-03 Tetiana.Chyzhenok@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Natalia Volodymyrivna 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Moshun Nataliia Volodymyrivna (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Vita Polishchuk Volodymyrivna (048)738-17-22 Vita.Polishchuk@pf.uspa.gov.ua Nataliia Voloshaniuk Romanivna (048)738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua Tetiana Chyzhenok Mykhaylivna (048)738-18-03 Tetiana.Chyzhenok@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 8 162,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 вересня 2020 11:46 |
Enquiries until: | 13 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 жовтня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 8 162 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 41 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:202015 - 44110000-4
Цемент, антислизька накладка на сходи.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30,02 од., а саме: 30 шт, 0,2 т.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 162,00 грн. без ПДВ / 9 794,40 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.10.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем рахунку від Постачальника.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»:23.10.2020 о 15:00.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:0,5%
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:202015 - 44110000-4
Цемент, антислизька накладка на сходи.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30,02 од., а саме: 30 шт, 0,2 т.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 162,00 грн. без ПДВ / 9 794,40 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.10.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем рахунку від Постачальника.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»:23.10.2020 о 15:00.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:0,5%
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):не застосовується.
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Goods.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Construction materials under code DK 021:2015 - 44110000-4.
Cement, anti-slip step strips.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 30,02 units, namely: 30 pcs, 0,2 tons.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services:
65481, Odesa Region, Yuzhne, 11 Berehova Str., warehouse of Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 8 162,00 excluding VAT/UAH 9 794,40 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 23.10.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: within 15 (fifteen) banking days from the date of signing of the invoice for the Goods on the basis of the invoice received by the Buyer from the Supplier.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 23.10.2020 at 3:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0.5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Goods.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Construction materials under code DK 021:2015 - 44110000-4.
Cement, anti-slip step strips.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 30,02 units, namely: 30 pcs, 0,2 tons.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services:
65481, Odesa Region, Yuzhne, 11 Berehova Str., warehouse of Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 8 162,00 excluding VAT/UAH 9 794,40 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 23.10.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: within 15 (fifteen) banking days from the date of signing of the invoice for the Goods on the basis of the invoice received by the Buyer from the Supplier.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 23.10.2020 at 3:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0.5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.2 т.
Цемент (код ДК 021:2015 - 44111200-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Cement (code DK 021:2015 - 44111200-3)
CPV: 44110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
30 шт.
Антислизька накладка на сходи (код ДК 021:2015 - 44112200-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Anti-slip step strips (code DK 021:2015 - 44112200-0)
CPV: 44110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем рахунку від Постачальника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 11:43 |
ТД Цемент антислизька накладка на сходи.docx | |
22 вересня 2020 11:43 |
проект договору.docx | |
22 вересня 2020 11:43 |
оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
22 вересня 2020 11:43 |
announcement on conducting open bidding.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 07 жовтня 2020 13:01
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 11:32
Доброго дня, Шановний Замовнику! Скажіть будь-ласка, чи підійте Вам Антислизька накладка на сходи розміром 50*6,5*3, замість 48*5*3?
Дякуємо заздалегідь.
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 12.10.2020р.
Роз’яснення на звернення
(подання запитання – 07 жовтня 2020 року об 13:01 год.)
по відкритим торгам на закупівлю: Цемент, антислизька накладка на сходи
за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-09-22-001225-a.
Стосовно поставленого запитання, щодо ціни, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю товару: Цемент, антислизька накладка на сходи за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (далі – ТД) - всі характеристики запропонованого товару повинні відповідати «Технічним вимогам» (Додаток 5 Технічна специфікація) до ТД.
Затверджено рішенням ТК від 12.10.2020р.
Роз’яснення на звернення
(подання запитання – 07 жовтня 2020 року об 13:01 год.)
по відкритим торгам на закупівлю: Цемент, антислизька накладка на сходи
за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-09-22-001225-a.
Стосовно поставленого запитання, щодо ціни, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю товару: Цемент, антислизька накладка на сходи за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (далі – ТД) - всі характеристики запропонованого товару повинні відповідати «Технічним вимогам» (Додаток 5 Технічна специфікація) до ТД.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 листопада 2020
Найменування закупівельника: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ФОП "МАНЮК ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» #33436167 |
Переможець |
8 038,00
UAH
|
19 листопада 2020 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:47
|
звіт про виконання договору про закупівлю 238-В-ПВФ-20.docx | укладений |
29 грудня 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 13:49
|
238-В-ПВФ-20 від 07.12.2020 ТОВ СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ.pdf | укладений |
07 грудня 2020 13:48
|
звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
07 грудня 2020 13:48
|