Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

юридична послуга з супроводу процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-09-22-001213-c 404a25b9a4004090add5704f727a8766
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушніренко Віта Анатоліївна

+380676642378 osvitaluka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43176373
Місцезнаходження: 23234, Україна , Вінницька обл., Вінницький район село Лука-Мелешківська, вул.Центральна 2А
Контактна особа: Кушніренко Віта Анатоліївна
+380676642378
osvitaluka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 5000UAH без ПДВ
юридична послуга з супроводу процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Центральна 2а, с Лука-Мелешківська, Вінницька область, 23234, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг юридична послуга з супроводу процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 12:11
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:09
дог.суприводу5000.pdf
22 вересня 2020 12:09
протокол8.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Агенство консалт"
#42470109
Переможець 5 000,00
UAH
22 вересня 2020 13:01

Документи

22 вересня 2020 13:01
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:58
Договір
22 вересня 2020 12:58
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 13:28
Договір укладений
22 вересня 2020 13:26
ПРОТОКОЛ укладений
22 вересня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 08:36
скан дод уг 0250.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 08:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
юридична послуга з супроводу процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель 1 послуга 5 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін щодо предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0250/вт/в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
юридична послуга з супроводу процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель 1 послуга 5 000,00
UAH