Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду за будівництвом об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільній, 7, в с.Пугачівка Жашківського району – будівництво»
Очікувана вартість
8 100,00 UAH
UA-2020-09-22-001042-c bdbabe22a3d741a2ab8bf93b8b6caed1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500286 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500286
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 8100UAH з ПДВ
Здійснення авторського нагляду за будівництвом об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільній, 7, в с.Пугачівка Жашківського району – будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19241, Україна, Черкаська область, с.Пугачівка Жашківського району, вул. Шкільна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за здійснення авторського нагляду за будівництвом здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами акту здавання-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 вересня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРІС-ІНВЕСТ»
#41424816
Переможець 8 100,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 11:46

Документи

22 вересня 2020 11:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 18:10
ду _4 від 05.05.21.pdf зміни до договору
05 травня 2021 18:09
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:30
ду3 договір 145 АН.pdf зміни до договору
06 січня 2021 10:28
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:55
ду2 договір 145-АН.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 14:52
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:34
ду 1 договір 145-АН.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:52
договір укладений
22 вересня 2020 11:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Здійснення авторського нагляду за будівництвом об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільній, 7, в с.Пугачівка Жашківського району – будівництво» 1 роб 8 100,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим що термін виконання робіт по договору підряду від 14.12.2018 № 1 продовжено до 15.11.2020 відповідно до додаткової угоди від 30.09.2020 № 14 та договору підряду від 18.10.2019 № 2 подовжено до 15.11.2020 відповідно додаткової угоди від 30.09.2020 № 7 , сторони дійшли згоди викласти пункт 8.1 розділу 8 «Строк дії Договору та порядок його розірвання» Договору в наступній редакції: «8.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 15.11.2020 року , а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 2. Інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по. них свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання до виконання Сторонами своїх зобов’язань у повному обсязі. 4. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 5. Додаток 2 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 145-АН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим що термін виконання робіт по договору підряду від 14.12.2018 № 1 продовжено до 31.12.2020 відповідно до додаткової угоди від 13.11.2020 № 15, термін виконання робіт по договору підряду від 18.10.2019 № 2 подовжено до 31.12.2020 відповідно додаткової угоди від 13.11.2020 № 8, авторський нагляд здійснюється протягом терміну виконання робіт, сторони дійшли згоди викласти пункт 8.1 розділу 8 «Строк дії Договору та порядок його розірвання» Договору в наступній редакції: «8.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 2. Інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по. них свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання до виконання Сторонами своїх зобов’язань у повному обсязі. 4. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 5. Додаток 2 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 145-АН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.1. розділу 2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» Договору в такій редакції: «2.1. Вартість здійснення дорученого Виконавцю відповідно до цього Договору авторського нагляду за будівництвом визначається згідно з розрахунком шляхом досягнення угоди про розмір договірної ціни, оформлюється Протоколом узгодження договірної ціни і становить 8 100,00,00 грн. (Вісім тисяч сто грн. 00 коп. ), без ПДВ.» Роботи, що підлягають виконанню та оплаті у 2021 році – 8 100,00 грн. без ПДВ. 1.1. У зв’язку з тим що термін виконання робіт по договору підряду від 14.12.2018 № 1 продовжено до 31.12.2021 відповідно до додаткової угоди від 31.12.2020 № 16 сторони дійшли згоди викласти пункт 8.1 розділу 8 «Строк дії Договору та порядок його розірвання» Договору в наступній редакції: «8.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2021, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 2. Додаток 2 до Договору викласти у новій редакції 3. Інші умови вищезазначеного Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по. них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 145-АН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.7.1 Договору, нормами Цивільного та Господарського законодавства України "Сторони" дійшли згоди викласти наступні зміни до Договору. 1.1 Пункт 2.1. розділу 2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» Договору в такій редакції: «2.1. Вартість здійснення дорученого Виконавцю відповідно до цього Договору авторського нагляду за будівництвом визначається згідно з розрахунком шляхом досягнення угоди про розмір договірної ціни, оформлюється Протоколом узгодження договірної ціни і становить 8100,00 грн. (вісім тисяч вісімсот сто гривень. 00 коп. ),в т.ч. ПДВ - 1350,00 (Одна тисяча триста п'ятдесят гривень 00 копійок). Роботи, що підлягають виконанню та оплаті у 2021 році - 8100,00 грн., в т.ч. ПДВ - 1350,00 грн. У тому числі: - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 8100,00 грн., в т.ч. ПДВ - 1350,00 грн.". 2. У зв'язку з тим, що термін виконання робіт по договору підряду від 27.09.2019 №2 продовжено до 30.06.2021 відповідно до додаткової угоди від 26.04.2021 №10 сторони дійшли згоди викласти пункт 8.1 розділу 8 "Строк дії Договору та порядок його розірвання" Договору в наступній редакції: "8.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 30.06.2021, а в частині зобов'язань до повного їх виконання" 3. Додаток 2 до Договору «План-графік здійснення авторського нагляду» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 145-АН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Здійснення авторського нагляду за будівництвом об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільній, 7, в с.Пугачівка Жашківського району – будівництво» 1 роб 8 100,00
UAH з ПДВ